عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده اند، برای جذب و تغییر وضعیت آنها تلاش خواهیم کرد

حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم شریف کاشمر، برسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی همراه با بخشدار فرحدشت و شهردار فرگ بعد از بازدید میدانی اردوی جهادی دامپزشکی در دشت فرح آباد کاشمر در جمع نیروهای جهادی دامپزشکی حضور یافت و از تلاش آنها تقدیر کرد.
کد خبر  11215
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی کاشمر، حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم شریف کاشمر، برسکن، خلیل آباد و کوهسرخ  در مجلس شورای اسلامی  همراه با بخشدار فرحدشت و شهردار فرگ بعد از بازدید میدانی اردوی جهادی دامپزشکی در دشت فرح آباد کاشمر در جمع نیروهای جهادی دامپزشکی حضور یافت و از تلاش آنها تقدیر کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در این دیدار اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی در کشور ما دو حوزه بسیار مهم هست که باید به خودکفایی برسیم.

یکی حوزه تجهیزات و تسلیحات نظامی در تامین امنیت است و دوم تامین غذا و دارو و حوزه امنیت و سلامت غذایی کشور.

نیک بین بیان داشت اعتقاد راسخ دارم کسانی که در حوزه دامپزشکی فعالیت می کنند بسیار گمنام و بسیار مظلوم واقع شده اند و تلاش آنها در دل بیابان و کویر دیده نمی شود.

وی با اشاره به حضور نیروهای تلاشگر جهادی در این اردوها تاکید کرد این جوانان قبل از خدمت برای سلامتی جامعه برای خودسازی در این اردوها شرکت می کنند و چون خودشان ساخته می شوند میتوانند برای بقیه مثمر ثمر باشند از این رو بخاطر دستگیری و خدمت به دامداران و عشایر خودشان به آرامش می رسند و آنجاست که اردوی جهادی معنا پیدا می کند.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور نیروهای جهادی دامپزشکی و قول پیگیری برای جذب و تغییر وضعیت نیروهای قراردادی اذعان داشت از جایی که تلاش این عزیزان برای سلامتی بهائم و حیوانات زبان بسته است بنده قائل به این هستم که خیلی توفیقات معنوی ویژه ای در این عرصه  از طرف پروردگار برای نیروهای گمنام جهادی وجود خواهد داشت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار صمیمی دکتر تقدسی سرپرست اکیپ جهادی و دکتر خانزاده رئیس شبکه دامپزشکی کاشمر ضمن تشریح خدمات رایگان اردو از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در این اردو قدردانی و حضور او را باعث دلگرمی و انگیزه بیشتر برای ارائه خدمات دانستند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.