نوسازی آرشیو جدید فیلم و عکس از فعالیت های دامپزشکی؛

امید می رود با معرفی و یادآوری نقش دامپزشکی در سلامت جامعه دیگر از دامپزشکان و پیرادامپزشکان به عنوان سربازان گمنام حوزه ی سلامت یاد نشود

آرشیو فیلم و عکس فعالیت های دامپزشکی بروزرسانی می شود.
کد خبر  9962
خبر ویژه

به گزارش فاخته، سید علی طوسی کارشناس ارشد بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی و همچنین کارشناس تولید محتوای رسانه ای در این اداره کل گفت: سرانجام پس از 12 سال آرشیو فیلم و عکس فعالیت های دامپزشکی در استان خراسان رضوی به روز رسانی شد و مستنداتی از فعالیت دامپزشکی در عرصه های مختلف تهیه گردید.
وی افزود: تاکنون مستند بیش از 70 درصد فعالیت های مختلف دامپزشکی در حوزه های کلینیکال، واکسیناسیون، نظارت های بهداشتی سطح شهر، تست سل و بروسلوز، دامپزشکی حیات وحش، مراکز بسته بندی فرآورده های خام دام دامی، کشتارگاه های دام و طیور و همچنین باشگاههای پرورش اسب، پارک کروکودیل و سایت پرورش و تولید خاویار تهیه شده است که امید است تا پایان امسال سایر فعالیت های دامپزشکی نیز بصورت مستند تهیه و تدوین شود.

طوسی در ادامه گفت: خانواده دامپزشکی اعم از دامپزشکان و پیرا دامپزشکان علی رغم حرفه حساس و دشواری که دارند در زمینه معرفی خدماتشان به جامعه بسیار مظلوم واقع شده اند و کمتر کسی از آنها بعنوان افراد تاثیر گذار در حوزه ی سلامت و بهداشت مردم یاد می کند.
او در ادامه به سختی شرایط کار و راههای صعب العبوری که بعضی از این افراد مجبورند از آنها عبور کنند اشاره کرد و افزود: این چند روزی که با همکارانم آقایان حسن سوری و علی اکبر اله پور مشغول فیلمبرداری و تهیه مستند بودیم بسیاری از همکاران را چه در بخش خصوصی و دولتی دیدم که به خاطر عشق و علاقه ای که به این کار داشتند با کمترین چشم داشت به مادیات، خالصانه خود را وقف سلامت و بهداشت جامعه نموده اند.
طوسی در پایان افزود: امید می رود با معرفی و یادآوری نقش دامپزشکی در سلامت جامعه و با شعار دام سالم؛ غذای سالم؛ انسان سالم؛ بتوانیم پس از یک قرن، خدمات دامپزشکی که از سال ۱۳۰۲ بصورت رسمی آغاز شده است را به تصویر بکشیم تا این عزیزان به جایگاه واقعی که لایق آن هستند برسند و دیگر از دامپزشکان و پیرا دامپزشکان به عنوان سربازان گمنام حوزه ی سلامت یاد نشود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

از طریق لینک زیر می توانید گوشه ای از فعالیت های دامپزشکی استان را که در قالب کلیپی کوتاه تهیه و تدوین شده است و برای اولین بار در مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشکی در سالن حاتمی مشهد به نمایش درآمد را مشاهده نمایید:

https://rkh.ivo.ir/Z6nQo

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.