اولتیماتوم دامپزشکی به صنایع متخلف؛

در صورت عدم حضور مسئول فنی در محل کارخانه در زمان تولید، مراکز تحت نظارت دامپزشکی اجازه فعالیت و تولید محصول ندارند

شبکه دامپزشکی شهرستان درگز، از الزام حضور تمام وقت مسئول فنی در تمامی مراحل تولید محصولات در کشتارگاه‌ها و کارخانجات زیر نظر دامپزشکی خبر داد.
کد خبر  9730
خبر مهم

به گزارش فاخته، دکتر حامد شمس رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان درگز در این باره اظهار کرد: در صورت عدم حضور مسئول فنی در محل کارخانه در زمان تولید، مراکز تحت نظارت دامپزشکی اجازه فعالیت و تولید محصول ندارند.

شمس در ادامه افزود: بر اساس ابلاغیه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، مدیران و صاحبین صنایعی که در حوزه تولید فرآورده های خام دامی فعالیت دارند به هیچ عنوان نمی توانند بدون حضور مسئول فنی فعالیت داشته باشند و در صورتی که بر اساس گزارش مسئول فنی و یا بازرسی های صورت گرفته این امر به اثبات برسد، مدیریت و متولی مجموعه به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی در پایان گفت: نظارت بر فرآورده های خام دامی و حفظ سلامت این محصولات، خط قرمز دامپزشکی است و در همین راستا از مالکین و مدیران واحد های تحت نظارت خواستاریم در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.