باز هم حادثه در دامپزشکی؛

بروز سانحه شدید رانندگی برای واکسیناتور بخش خصوصی دامپزشکی نیشابور

رییس شبکه دامپزشکی نیشابور از بروز حادثه شدید رانندگی برای یکی از واکسیناتورهای بخش خصوصی این شهرستان، در مسیر برگشت از واکسیناسیون خبر داد.
کد خبر  9535
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نیشابور، دکتر علی سلیمانی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت؛ یکی از همکاران واکسیناتور بخش خصوصی این شهرستان در مسیر برگشت از عملیات واکسیناسیون  روستاهای دور دست بخش سرولایت، به علت خستگی و طی مسافت طولانی دچار سانحه شد و خودرو شخصی وی که به تازگی و با استفاده از تسهیلات بانکی خریداری شده بود تقریبا اسقاط گردید.

وی فعالیت های دامپزشکی را خطرناک، سخت و زیان آور عنوان نمود و افزود؛ نیروهای دامپزشکی برای ارائه خدمات به دامداران و روستائیان معمولا به روستاها و مناطق صعب العبور مراجعه می نمایند که امکان بروز حادثه در طی مسیر یا حمله حیوانات و بروز آسیب بدنی برای این قشر وجود دارد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

سلیمانی در پایان افزود؛ همچنین بسیاری از کارکنان دامپزشکی در زمان تزریق واکسن ها یا عملیات نمونه گیری و کالبدگشایی به بیماری های مشترک بین انسان و دام مبتلا می شوند .

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.