در دیدار اعضای شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی با رئیس سازمان جهاد استان عنوان شد:

مکاتبه با سایر استان ها برای استقلال شوراهای استانی انجام شود

موضوع رایزنی با سایر استانها به صورت هماهنگ مکاتبه ای برای استقلال شوراهای استانی، موضوعی بود که در دیدار اعضای شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی با رئیس سازمان جهاد استان عنوان شد.
کد خبر  11199
خبر ویژه

به گزارش فاخته، دراین جلسه ضمن دیدار اعضای شورا با دکتر غلامرضا قنبری، رئیس دامپزشک سازمان جهاد کشاورزی، دررابطه با مسایل و مشکلات موجود بحث و بررسی صورت گرفت. 
همچنین پس از تعین کارگروه های مشورتی تخصصی برای هر یک از صنوف، مقرر شد تا اعضای کارگروه های مذکور از فعالین و انجمن های صنفی های مربوطه انتخاب شده و سپس با جلسات منظم پس از بررسی مسایل هر صنف، پیشنهادات و راهکارهای خود را به شورا ارسال نموده تا تصمیمات لازم اتخاذ گردد. 
دکتر افخمی، رییس شورای نظام دامپزشکی استان نیز در این جلسه در رابطه با مبلغ  قراردادهای مسئولین فنی گفت: پس از رایزنی با اداره کل دامپزشکی و شورای مرکزی، رقم افزایش را به همکاران و کارفرمایان اعلام شود.
او  در خصوص تعیین وضعیت و تکمیل ساختمان نظام نیز افزود: راهکارهایی از طرف اعضا پیشنهاد شده که مقرر شد پس از بررسی در صورت عدم مغایرت با قوانین با هماهنگی و تایید شورای مرکزی به مرحله اجرا در آید. 

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

اولین جلسه شورای نظام دامپزشکی در سال ۱۴۰۳ در مورخه ۱۴۰۳/۱/۳۰با حضور اعضای شورا در محل حوزه ریاست جهاد کشاورزی برگزار شد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.