معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی:

تامین و افزایش مزایا و رفاهی پرسنل جهت تقویت روحیه کارکنان در حال پیگیری است و معیشت کارکنان یکی از دغدغه ها است

شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز، از بازدید میدانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان بر نحوه اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، در شهرستان خبر داد.
کد خبر  11087
خبر ویژه

به گزارش فاخته، دکتر ناصر مرگان ازغدی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن سال نو گفت: با توجه به موقعیت گردشگری شهرستان طرقبه شاندیز، نظارت بر فرآورده های خام دامی در تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و حضور فعال کارکنان در کشیک های نوروزی نشان از تعهد کاری کارکنان دارد.

وی، در ادامه افزود: تامین و افزایش مزایا و رفاهی پرسنل جهت تقویت روحیه کارکنان در حال پیگیری است و معیشت کارکنان یکی از دغدغه ها می باشد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز، در پایان ضمن تشکر از حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی درخصوص کمبود ها و نیاز های شبکه جهت انجام هر چه بهتر وظایف توضیحاتی ارائه داد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.