نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

مسئولین سازمان دامپزشکی باید با طرح موضوعات در زمان تنظیم بودجه سال آینده و دفاع از عملکرد و سختی کار دامپزشکی، اقدام جدی در بالا بردن حقوق زیر مجموعه خود انجام دهند

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار و هیئت همراه، با دکتر محبی و دکتر محسنی ثانی، نمایندگان مردم غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی (سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد) دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر  11084
خبر مهم

به گزارش فاخته، در این دیدار دکتر برات الله زیدآبادی، ضمن تبریک حلول سال جدید و بهار قرآن و آرزوی توفیق در مسیر خدمت برای نمایندگان، گزارشی از اقدامات و فعالیت های دامپزشکی ارائه نمود.

 وی، در خصوص تشریح عملکرد دامپزشکی گفت: این شبکه بر 1025 واحد تحت پوشش شامل کارخانجات خوراک دام و طیور، مراکز جمع آوری شیر، میادین دام، کشتارگاهها، قصابی ها، مرغ فروشی ها، مراکز بسته بندی و.. نظارت مستمر دارد که با توجه به نیروی انسانی شاغل در شبکه دامپزشکی سبزوار، از عملکرد قابل قبولی برخوردار هست. 

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، همچنین از مشکلات و چالش های پیش روی دامپزشکی سخن گفت و بیان داشت: با توجه به سختی کار دامپزشکی، همکاران شاغل در این شبکه از وضعیت حقوق و دستمزد پایینی برخوردار هستند. همچنین با توجه به نقش دامپزشکی در مبارزه و کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام، بسیاری از همکاران به بیماری های مشترکی نظیر بروسلوز (تب مالت) مبتلا شدند ولی این شغل در زمره مشاغل سخت و زیان آور قرار نگرفته و هیچ گونه سهمی از بودجه سلامت به دامپزشکی اختصاص نیافته است. 

دکتر محبی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ضمن خدا قوت به همکاران شبکه دامپزشکی سبزوار، اظهار داشت: نمایندگان مجلس راه ارتباطی بین همکاران دامپزشکی شهرستان و مسئولین سازمان دامپزشکی می باشند، لذا از شبکه دامپزشکی سبزوار درخواست می شود، کمبودها و چالش های دامپزشکی و دلایل پایین بودن حقوق را به نمایندگان منعکس نمایند تا زمینه پیگیری از طریق سازمان و در مجلس شورای اسلامی هموار گردد. 

این مقام مسئول، در ادامه دیدار، عنوان کرد: مسئولین سازمان دامپزشکی باید با طرح موضوعات در زمان تنظیم بودجه سال آینده و دفاع از عملکرد و سختی کار دامپزشکی، اقدام جدی در بالا بردن حقوق زیر مجموعه خود انجام دهند.

  خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در ادامه این دیدار؛ دکتر محسنی، نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: با توجه به حقوق پرسنل سازمان دامپزشکی، مدیران این سازمان بایستی برنامه ریزی نمایند و برای بودجه بندی سال آینده با گنجاندن دلایل و نظرات خود در برنامه بودجه سال 1404 اقدام نمایند. وی قول همکاری و پیگیری نیازهای جامعه دامپزشکی را از طریق مجلس شورای اسلامی برای دوره 4 ساله آینده را داد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • همکار استان
    می گوید:
    این حداقل کاری هست که ما از سازمان انتظار داریم. لطفا اقدام کنید
  • همکار
    می گوید:
    واقعا حقوق ما شرم آوره. اگر تسری نباشه باید بمیریم با این حقوق. چه زمانی قرار هست حقوق های پایین ما که این همه اسم و لقب به ما دادند (سربازان عرصه سلامت- سربازان گمنام و..) درست بشه؟
  • دامپزشک
    می گوید:
    برای خودم متاسفم با تحصیلات عالیه چنین حقوقی دریافت می کنم
  • واکسیناتور دامپزشکی
    می گوید:
    آقای دکتر نوروزی چشم امید ما بعد از خدا به شماست. برای بردن تسری در احکام و درست شدن وضعیت حقوق های پایین ما کاری کنید لطفا. خدا خیرتون بده
  • ایمان
    می گوید:
    دقیقا. این مهم ترین کاری هست که باید انجام بشه در این وضعیت بد اقتصادی
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.