مسئول فنی بهداشتی کشتارگاه طیور در گفتگو با فاخته:

به داد ما مسئولین فنی بهداشتی و خانواده هایمان برسید! درگیری برخی پرسنل کشتارگاه به مواد مخدر و سر و کار داشتن با افرادی که چاقو به دست هستند، از جمله مخاطرات ماست!

مسئول فنی بهداشتی یک کشتارگاه طیور گفت: حتما در هنگام صدور مجوز ها توسط مسئولین فنی بهداشتی نیم درصد قیمت مصوب هر محصول از مرغ کامل و قطعه دریافت شود. برای یکبار هم که شده به داد حرف مسئولین فنی بهداشتی و خانواده هایشان برسید.
کد خبر  10908
خبر مهم

به گزارش پایگاه خبری فاخته دکتر احسان عابدیان در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص سوابق تحصیلی و اجرایی خود اظهار کرد: بنده دارای مدرک دکتری حرفه ای دامپزشکی هستم و حدود 11 سال کشتارگاه طیور مسئول فنی بهداشتی ام.
وی در پاسخ به اینکه آیا از شغل خود رضایت دارید، ادامه داد:  خیر! حقوق دریافتی از کارفرما باید دریافت شود که در این زمینه منافات دارد. همچنین کار ما هیچ گونه تعطیلی ندارد و هر شب باید به کشتارگاه برویم؛ این روند حتی در روزهای تعطیل نیز برقرار است و این امر موجب نارضایتی خانواده های ما شده است.
۴ مسئول فنی بهداشتی کشتارگاه طیور بهاران در خصوص مهم ترین مشکلات شغلی خود، تصریح کرد: هرشب حضور در کشتارگاه بدون هیچ تعطیلی از بزرگترین مشکلات ما بشمار می آید. همچنین باید گفت که در هیچ زمانی، هیچ کسی حرف ما دامپزشکان کشتارگاه را نشنیده است. 
دکتر عابدیان در خصوص مخاطرات شغل خود، تاکید کرد: مسافت طولانی، خطرات جاده ای، درگیری پرسنل کشتارگاه به مواد مخدر و سرو کار داشتن با افرادی که چاقو به دست هستند، از جمله این مخاطرات هستند. 


وی در خصوص توقعات خود به عنوان یک مسئول فنی و بهداشتی از مسئولین سازمان و نظام دامپزشکی، اضافه کرد: حقوق  پرسنل دامپزشکی شاغل در کشتارگاه ها را از کارفرماها جدا کنند. او گفت: پیشنهاد می کنم به ازای صدور مجوز دامپزشکی برای هر کیلوگرم مرغ توسط مسئولین فنی بهداشتی، نیم درصد از دلال یا کشتارکن دریافت شود که هزینه بسیار کمی است که طبق قانون نیز باید دریافت شود.
مسئول فنی بهداشتی این کشتارگاه طیور با بیان اینکه در حال حاضر 5 نفر از همکاران از لیسانس تا دکتری در کشتارگاه طیور شاغل هستند، گفت: حتما پرسنل دامپزشکی در شب را کمک کنید یا حداقل دو شب در هفته تعطیل باشند تا به زندگی شخصی رسیدگی کنند هرشب رفتن به خارج شهر با ۳۰ کیلومتر فاصله در هیچ شغلی وجود ندارد و این روند در روزهای تعطیل و مناسبت ها نیز ادامه دارد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

عابدیان در خصوص راهکار تحول در نظام پرداخت حقوق مسئولین فنی و بهداشتی و قطع ارتباط مالی با کارفرما، ادامه داد: پیشنهادم این است که حتما در هنگام صدور مجوز ها توسط مسئولین فنی بهداشتی نیم درصد قیمت مصوب هر محصول از مرغ کامل و قطعه دریافت شود تا برای پرداخت حقوق ما این همه مشکل نباشد و ارتباط مالی ما با کارفرما قطع شود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دامپزشک مسئول فنی
    می گوید:
    از فاخته بابت پرداختن به مصیبت های شغلی صنف مسئولین فنی ممنونم. اجرتان با خداوند
  • سیما
    می گوید:
    چند شب پیش هم یادداشتی در این زمینه منتشر کردید و این گزارش هم دقیقا داره نشون می ده سختی های شغلی همکاران ما رو. کاش مسئولین بخوانند اینها رو
  • دامپزشک
    می گوید:
    واقعا متاسفم برای خودم و سایر دامپزشکان که بعد از 7 سال درس خوندن نتیجه زحمات ما میشه این!
  • ناشناس
    می گوید:
    این همه نوشتید و گفتید درباره سختی کار ما. چرا نظام و سازمان هیچ واکنشی نشون نمی دن. خوابند یا خودشون رو به خواب زدند. ما دانپزشکیم و از این سازمان ها انتظار حمایت داریم
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.