درپی تکرار تخلفات و فعالیت های خارج از چهارچوب قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی کشور صورت گرفت؛

پلمپ دو درمانگاه دامپزشکی به دلیل فعالیت های غیرمجاز و عدم رعایت مقررات دامپزشکی در مشهد

شبکه دامپزشکی مشهد از پلمپ دو درمانگاه دامپزشکی بدلیل فعالیت های غیرمجاز و عدم رعایت مقررات دامپزشکی در شهر مشهد خبر داد.
کد خبر  10509
خبر ویژه

به گزارش فاخته، دکتر محمد سیاح، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در این خصوص اظهار داشت: درپی تکرار تخلفات و فعالیت های خارج از چهارچوب قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی کشور، درمانگاه های دامپزشکی‌ فوق پلمپ شدند. وی در ادامه گفت: کارشناسان واحد تشخیص و درمان شهرستان، در پی بازدیدهای مستمر از بیمارستان ها و مراکز درمانی دامپزشکی و داروخانه های دامپزشکی شهرستان، درمانگاه های مذکور راکه اقدام به انجام فعالیت های درمانی و آزمایشگاهی غیر مجاز کرده بودند، با تنظیم صورتجلسه پلمپ نمودند.

وی در ادامه به فعالیت 78 درمانگاه ، 5 بیمارستان و 8 آزمایشگاه دامپزشکی در شهرستان مشهد اشاره کرد و افزود: هرگونه اقدام به فعالیت درمانی حیوانات مستلزم اخذ پروانه می باشد و دامپزشکان دارای پروانه های اشتغال دامپزشکی تنها مجاز به انجام فعالیت در حیطه ذکر شده در متن پروانه اشتغال می باشند و انجام فعالیت خارج از حیطه ذکر شده تخلف شناخته شده و قابل پیگیری می باشد.
سیاح در پایان گفت: شهروندانی که از حیوانات خانگی نگهداری می کنند برای درمان حیوانات خود ضمن مراجعه به مراکز مجاز دامپزشکی، از نوع فعالیت ذکر شده در پروانه فعالیت دکتر دامپزشک نیز مطلع شوند و خدمات خود را متناسب با نوع پروانه دریافت و برای آگاهی و هرگونه مشاوره در این خصوص با شماره تلفن35- 05137250025 تماس حاصل نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • Dr
    می گوید:
    باز چی شده افتادن به جون بخش خصوصی!
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.