معرفی درمانگر غیر مجاز دامپزشکی در سبزوار به مراجع قضایی

یک درمانگر غیرمجاز دامپزشکی در سبزوار به علت اقدام به درمان علی رغم تذکرات قبلی به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر  10439
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: با توجه به گزارش و اعتراض دامپزشکان شهرستان بخش خصوصی نسبت به درمان دام توسط فردی که مدرک تخصصی دامپزشکی نداشت ، فرد متخلف احضار  و علی رغم دادن تعهد کتبی مبنی برعدم فعالیت در کار‌های درمانی دامپزشکی، نامبرده بازهم اقدام به درمان کرد.

زید ابادی افزود: در رصد صورت گرفته، فرد مذکور در یکی از روستا‌های سبزوار در یک دامداری هنگام درمان به دام افتاد و وسایل جراحی، انواع دارو‌ها و لوازم فنی دامپزشکی همراه وی ضبط شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وی گفت: به استناد ماده ۹، ۱۰ و ۱۱ قانون سازمان دامپزشکی کشور چنانچه اشخاصی بدون اخذ پروانه از سازمان دامپزشکی به درمان دام اشتغال ورزند، به تقاضای سازمان مورد تعقیب قرار خواهند گرفت لذا پرونده این فرد به همراه مستندات جمع آوری شد و به دلیل نداشتن صلاحیت لازم برای درمان دام  و اقدام درمانی علی رغم تذکرات قبلی برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.