روایت شهروند خبرنگار از وضعیت نامناسب باغ پرندگان مشهد؛

هیچ دکتر دامپزشکی در مجموعه مستقر نبود!

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از کمبودها و مشکلات داخل باغ پرندگان شهر مشهد و شرایط نامناسب نگهداری پرندگان و آبزیان آن گلایه کرد.
کد خبر  10250
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، باغ پرندگان یکی از جاهای دیدنی مشهد است. در اوایل سال ۱۳۹۰، مدیران مرکز گردشگری تجاری سپاد تصمیم بر ساخت باغ بزرگی برای پرندگان گرفتند. این پروژه چند سال زمان برد تا اینکه در نهایت در سال ۱۳۹۳، شاهد افتتاح باغ پرندگان بودیم. خوب است بدانید که نزدیک به ۷۰۰ پرنده در این باغ وجود دارد. اما به تازگی گزارشی از وضعیت نامناسب نگهداری پرندگان در این باغ برای بخش شهروند خبرنگار ارسال شده است که میخوانید.

متن پیام شهروند خبرنگار:
باغ پرندگان مشهد واقع در مجموعه سپاد که به صورت خصوصی اداره می شود در وضعیت بسیار وحشتناک و غیر اصولی و غیر بهداشتی از پرندگان و آبزیان نگهداری می کند. از لحظه ورود به این باغ که بیشتر به زندان می ماند تا باغ ، بوی تعفن شدیدی به مشام می رسد. تمامی پرندگان در قفسهای شیشه ای و فلزی نگهداری می شوند (حال آنکه باغ پرندگان در همه جای دنیا محیطی است طبیعی شبیه زادبوم اصلی پرنده که سقف بسیار بلند توری دارد و پرندگان در آن آزادانه زندگی می کنند). تمامی قفسها پر از فضولات و لجن می باشد و آب آشامیدنی آنها نیز در اثر جلبک و لجن به سبز تیره تغییر رنگ داده. هیچ دکتر دامپزشکی در مجموعه مستقر نبود و هیچ گونه رسیدگی به شرایط وخیم این مخلوقات خدا انجام نمی گرفت . قسمت آبزیان اوضاع بسیار وخیم تر بود. استخر و آکواریوم ها پر از لجن و جلبک بودند. ماهی بزرگی به شکل وارونه روی آب آمده و در حال جان دادن بود. صحنه هایی که همراه با کودک خردسال در این قتلگاه پرندگان و ماهیان دیدم به فیلمهای ترسناک بیشتر شبیه بود تا باغی پر نشاط و پاکیزه جهت آموزش و یادگیری برای کودکان.
خواهشمندم که با ارسال خبرنگار و تهیه گزارش جلو این ظلم روشن به مخلوقات بی پناه خدا را بگیرید. با تشکر

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.