معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در دیدار با شرکت های پخش استانی:

تعدد سامانه ها را قبول و امید به تجمیع آنها داریم/متولیان شرکت های پخش دارو پایبند به تعهدات خود باشند

نشست هم اندیشی مراکز پخش دارو و واکسن دامپزشکی با معاون سلامت و رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر  10099
خبر ویژه

در این نشست، معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: تعدد سامانه های مرتبط قبول داریم و امید به تجمیع آنها داریم.

دکتر محمود قربان زاده افزود: نقش تشکل ها و نظام دامپزشکی در بهبود فرایندها فراموش شده و باید به شکل پررنگ تری به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: برخی از مشکلات مربوط به روابطی است که بین شرکت ها حاکم است و بایستی متولیان شرکت ها پایبند به تعهدات خود باشند.

قربان زاده یاد آور شد: با توجه به مکاتبات انجام شده با مراجع ذیصلاح مقرر شده تا شرکت های پخش قبل از آغاز فصل سرما نسبت به اتخاذ تدابیر لازم برای تامین سوخت فسیلی اقدام و در سامانه های مرتبط ثبت نام نمایند.

در این نشست، مدیران عامل شرکت های پخش داروی دامپزشکی استان موارد نظیر؛ تعدد سامانه ها، لزوم هماهنگی جهت تامین سوخت خودروهای حمل دارو و واکسن شرکتهای پخش، بالا بودن ضرایب مالیاتی برای شرکت ها، هماهنگی تسهیلات جهت شرکت های پخش را به عنوان معضلات خود یاد کردند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

آنها همچنین خواستار آن شدند تا قیمت داروها واقعی شده و از تخفیف های غیرواقعی و رقابت ناسالم جلوگیری شود و نیز معضلات حمل و تحویل دارو به داروخانه های مستقر در مناطق صعب العبور مرتفع گردد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.