معدوم سازی بیش از شانزده تن مرغ منجمد تاریخ منقضی در شهرستان شهریار

رییس شبکه دامپزشکی شهریار خبر داد: 16585 کیلوگرم مرغ منجمد تاریخ منقضی در شهرستان شهریار توسط کارشناسان این اداره معدوم و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.
کد خبر  9633
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان شهریار، دکتر محمد وحید تاویلی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شهریار با اعلام این خبر افزود: طی بازرسی های شبانه کارشناسان این اداره از واحدهای عرضه شهرستان، مشاهده شد یک واحد عرضه مقادیر زیادی مرغ منجمد داخل و حتی خارج از مغازه نگهداری می نماید که با توجه به شرایط نامناسب نگهداری فرآورده منجمد، محموله ضبط شد و محموله ضبطی جهت سیر مراحل قانونی و اقدامات تکمیلی به سردخانه مجاز تحت نظارت انتقال یافت.

وی در ادامه اضافه کرد: پس از انجام آزمایش بر روی نمونه های ارسالی به آزمایشگاه مشخص شد محموله به دلیل آلودگی میکروبی قابلیت مصرف انسانی ندارد که به همین دلیل پس از اخذ حکم قضایی محموله به واحد تبدیل ضایعات مجاز منتقل و معدوم شد. همچنین متصدی واحد نیز به دلیل تخلفات بهداشتی به مرجع قضایی معرفی شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دکتر تاویلی در پایان اظهار داشت: بازرسان دامپزشکی شهریار در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهرستان حضور فعال دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف تهدید کننده بهداشت عمومی با جدیت اقدامات قانونی را اعمال می نمایند.همچنین وی از همشهریان عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه فرآورده های خام دامی مراتب را با شماره تماس 65262280 به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.