انهدام باند توزیع گوشت غیرمجاز در پیشوا؛

لاشه چهار اسب ذبح شده به وزن دو تن کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از کشف ۲ تن گوشت غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر  9466
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از اینا، ایرج ارسلانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افرادی در خصوص ذبح و توزیع گوشت اسب در اطراف شهرستان پیشوا رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی شهرستان گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سود جویان نسبت به توزیع این گوشت‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی در قصابی‌ها و رستوران‌ها و کبابی‌های سطح شهر تهران اقدام می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از شناسایی مخفیگاه و کسب مجوز قضایی، در معیت کارشناسان اداره دامپزشکی نسبت به بازرسی از محل اقدام و لاشه چهار اسب ذبح شده به وزن دو تن به ارزش ریالی جمعا هشت میلیارد ریال کشف و متهمان در محل را دستگیر و با تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی کردند.

ارسلانی در پایان سخنان خود گفت: از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده این گونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع کنند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.