مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در تهران آغاز شد؛

اداره کل دامپزشکی هم در این طرح دارای سهمیه است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران از ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین ویژه استان تهران خبر داد.
کد خبر  10764
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از ایرنا از استانداری تهران، قدرت اله شفیقی روز جمعه افزود: با توجه به تاکید رییس جمهور مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و انقلابی با رویکرد تحول خواهی و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره‌وری در سرمایه‌های انسانی، ۲۰۰ سهمیه جذب با پیگیری استاندار تهران از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به این استان اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در تشریح جزییات بیشتر این آزمون گفت: در مرحله اول، تعداد ۱۲۰ سهمیه پس از برگزاری جلسات تخصصی بین ۹ دستگاه استان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، شرکت سهامی برق منطقه ای، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توزیع و به تایید شورای راهبری توسعه مدیریت استان رسیده است.

وی اضافه کرد: این آزمون همزمان با ۱۹ استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

معاون استاندار تهران ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir (اینجا) می توانند از تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و تا تاریخ دهم اسفند سال ۱۴۰۲ و با رعایت شرایط احراز، ثبت نام کنند.

دبیر شورای اداری استان تهران در ادامه یادآور شد: کارت ورود به جلسه در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران تاکید کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت انتخاب و پس از انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی به استخدام دستگاه‌های دولتی مورد اشاره در خواهند آمد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.