رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین در مقاطع مختلف از جمله دکتری راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک عنوان کرد که رشته دامپزشکی در مقاطع دکتری حرفه‌ای، کارشناسی‌ارشد و کارشناسی در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر  10528
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از آنا، پرویز تاجیک معاون علوم پزشکی و رئیس دانشکده دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات، مهدی مرجانی مشاور معاون علوم پزشکی دانشگاه و رئیس کمیته گسترش علوم دامپزشکی، پژمان مرتضوی معاون دانشکده دامپزشکی و معاون آموزشی بیمارستان دامپزشکی علوم و تحقیقات، علیرضا جهاندیده رئیس بیمارستان دامپزشکی علوم و تحقیقات، مهدی سخا معاون درمان بیمارستان دامپزشکی علوم و تحقیقات از ظرفیت‌های آزمایشگاهی، تحقیقاتی و مزارع تولیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک در حاشیه این بازدید به خبرنگار آنا گفت: در پی سفر دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به این واحد دانشگاهی و دستور ایشان به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود واحد ورامین، تیمی متشکل از مسئولان حوزه پزشکی و دامپزشکی از مراکز مختلف آزمایشگاهی، مزارع تحقیقاتی و تولیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک بازدید کردند.

کیان پهلوان افشاری با اعلام خبر پیگیری ایجاد رشته‌ دامپزشکی در مقاطع دکترای حرفه‌ای، کارشناسی و کاردانی عنوان کرد: ارائه خدمات عرصه و کارآموزی به دانشجویان واحد‌های مجری دامپزشکی استان تهران با محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک از دیگر موضوعات مورد پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه تخصصی با همکاری معاونت علوم پزشکی استان تهران و دانشکده دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات از دیگر اهدافی است که با اجرای آن، طرح‌های مشترک عملیاتی شده و به دانشجویان و جامعه هدف ارائه خدمات تخصصی خواهد شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا و قرچک  افزود: با وجود مرکز پرورش گاو گوشتی در مزرعه تحقیقاتی تولیدی واحد ورامین و تفاهم صورت گرفته مقرر شد، تعدادی رزیدنت دامپزشک به صورت مقیم در این مرکز مستقر شده و از خدمات دامپزشکی و درمانی منتفع خواهیم شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دامپزشک
    می گوید:
    بابا دست بردارید دیگه. نمی بینید وضع اشتغال ما دامپزشکا رو!!!
  • معلم
    می گوید:
    با خودتون چی فکر می کنید شماهاو اصلا بررسی کردید ببنید نیاز به ایجاد این رشته در منطقه هست یا نه؟ اوضاع اشتغال دامپزشکا و سایر رده ها رو در منطقه بررسی کردید... چرا دارید تیشه به ریشه این رشته می زنید.
  • Dr
    می گوید:
    فقط باید گفت هر دم از این باغ بری می رسد
  • دانا
    می گوید:
    خجالت نکشید. توی هر شهری راه بندازید این رشته رو. ما هم که این همه درس خوندیم به جهنم که معیشتمون گند زده می شه
  • عطیه
    می گوید:
    واقعا جای تاسف داره. چرا وزارت علوم یا نظام هیچ کاری نمی کنند؟ تا کی قراره این مسابقه راه اندازی واحدهای دانشگاهی برای دکتری دامپزشکی رو ببینیم
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.