معضل درمانگران غیرمجاز همچنان ادامه دارد؛

شناسایی یک درمانگر غیرمجاز دام در چرداول که 2 راس گاو را تلف کرد!

رئیس نظام دامپزشکی استان ایلام با اشاره به شناسایی یک درمانگر غیرمجاز دام در چرداول ایلام، گفت: مردم برای انجام فعالیت‌های دارو و درمان دام‌های خود به درمانگاه‌های مجاز مراجعه کنند.
کد خبر  9389
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، دکتر عبدالحسین قیطاسی اظهار کرد: امروز هیئت بدوی دامپزشکی با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، نظام دامپزشکی و دیگر اعضا برگزار و یک درمانگر غیرمجاز دام در چرداول ایلام با شکایت یک دامدار، محکوم شده است.

وی بیان کرد: این درمانگر غیرمجاز حوزه دام بدون داشتن مجوز و تخصص لازم نسبت به شاخ بری ۲ راس گاو اقدام کرده بود که متاسفانه هر ۲ راس گاو تلف می‌شوند.

رئیس نظام دامپزشکی استان ایلام گفت: این درمانگر غیرمجاز ضن تعلیق فعالیت به مدت ۶ ماه، در مراجع قضایی نیز باید پاسخگوی خسارت به دامدار خسارت دیده باشد.

وی با اشاره به اینکه از مردم ایلام به خصوص در مناطق روستایی و عشایری تقاضا داریم برای فعالیت دارو و درمان حوزه دام به به درمانگاه‌های مجاز دامپزشکی مراجعه کنند.

دکتر قیطاسی افزود: در استان ایلام ۲۷ درمانگاه دامپزشکی با پزشک دامپزشک فعال هستند، در همه شهرهای استان درمانگاه مجاز دامپزشکی وجود دارد بنابراین حتماً مردم برای فعالیت‌های دارو و درمان دام‌های خود به این مراکز مراجعه کنند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: درمانگرها غیرمجاز در حوزه دامپزشکی امروز یک معضل بزرگ در کل کشور شناخته می‌شوند و در بسیاری از موارد باعث تلفات دام‌های مردم می‌شوند.

 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.