گفتگو با واکسیناتور جوان ایوانی که بعد از ۳ سال به آرزوی خود رسید؛ برون سپاری خدمات دامپزشکی باعث شد به آرزوی خود برسم

طرح برون سپاری خدمات واکسیناسیون دامپزشکی استان ایلام در مناطق مختلف باعث اشتغالزایی برای بسیاری از جوانان فازغ التحصیل بیکار رشته دامپزشکی شده است.
کد خبر  9750
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، خانم مهندس فاطمه رهبر با ۲۲ سال سن دارای مدرک کارشناسی دامپزشکی از جمله جوانانی است که این روزها در شهرستان ایوان در قالب طرح برون سپاری خدمات واکسیناسیون دامپزشکی مشغول به کار شده است.
 
وی در مورد فعالیت و نحوه کار خود می‌گوید: سه سال بود که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه دنبال شغل می‌گشتم، تا اینکه با طرح خدمات برون سپاری واکسیناسیون دامپزشکی استان آشنا شدم و در تابستان امسال بعد از حمایت مدیرکل دامپزشکی استان و شهرستان ایوان، کارت مایه کوبی خود را دریافت و مشغول واکسیناسیون در روستاها و مناطق مختلف شهرستان ایوان شدم.
 
این واکسیناتور جوان ایوانی در ادامه اظهار می‌کند: تاکنون در ۱۳ روستا بیش از صدها قطعه طیور را علیه بیماری نیوکاسل واکسینه کرده، همچنین واکسیناسیون ۲۰ هزار راس دام سبک را علیه بیماری تب برفکی انجام داده است.
 
مهندس فاطمه رهبر از علاقه خود به کار واکسیناسیون بیشتر می‌گوید و اینکه طی دو ماه گذشته از صبح تا غروب در روستاهای دورافتاده ایوان در گرما و راه‌های سخت مشغول کار واکسیناسیون بوده است.
 
وی توضیح داد: برون سپاری خدمات دامپزشکی فرصتی به من داد تا هم به شغل مورد علاقه خود برسم و هم درآمدی برای خود کسب کنم، از مسئولان دامپزشکی استان انتظار دارم در این راه حمایتم کنند.
 
این واکسیناتور جوان ایوانی در مورد برخورد دامداران منطقه با وی نیز گفت: دامداران نهایت احترام را می گذارند و از کار واکسیناسیون بنده نیز رضایت کامل دارند و تاکنون مشکل خاصی در بحث کار واکسیناسیون با مردم نداشته‌ام، رضایت‬ دامداران بهترین هدیه برای من است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
 
وی در پایان اعلام کرد: هیچ گاه از کار کردن ناامید نمی‌شوم، کار واکسیناسیون هرچند بسیار سخت و طاقت فرسا است ولی همه این سختی‌ها را تحمل می‌کنم تا کار خود را بهتری شکل ممکن انجام دهم.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.