رصد و پیگیری حضور و غیاب مسئولین فنی بهداشتی و نتایج بازرسی فرآورده ها در حال الکترونیکی شدن؛

«بینا» سامانه ای برای بازرسی و نظارت بر فراورده‌های خام دامی در دامپزشکی ایلام

سامانه بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی" بر امر تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان ایلام راه اندازی شد
کد خبر  11324
خبر مهم

 به گزارش فاخته، دکتر محمد حسین ابراهیم‌پور رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان امروز دوشنبه 17اردیبهشت ماه 1403 در حاشیه تنظیم و امضاء قرارداد و راه‌اندازی سامانه نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان ایلام بر امر تولید و توزیع فرآورده‌های خام دامی در استان گفت: در پی تأکیدات و پیگیری‌های مدیر کل محترم دامپزشکی مبنی بر تحول ، نوآوری و ایجاد قابلیت رصد و درجه‌بندی در امر نظارت بر مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی و همچنین رصد و پیگیری حضور و غیاب مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی، این سامانه با استعلام از مراکز مطلع و بهره‌گیری از تجربیات سایر استانها به مرحله اجرایی در آمد . 
 
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی استان افزود: این سامانه تحت وب دارای قابلیت پایش و رصد خط سیر بازرسین بهداشتی دامپزشکی و نحوه کارکرد این تعداد از همکاران، رصد حضور و غیاب مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی و سایر اطلاعات تکمیلی مورد نیاز اداره نظارت از قبیل تعداد مراکز، وضعیت بهداشتی ، وضعیت تولید یا عرضه و در نهایت درجه بندی کیفی محصولات می‌باشد.‌این سامانه همچنین اطلاعاتی را در اختیار مراجعین به واحد‌های عرضه فرآورده خام دامی قرار می‌دهد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر ابراهیم‌پور گفت : سامانه بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی پس از اجرا در دامپزشکی استان‌های همدان و اصفهان و همچنین جهاد کشاورزی استان یزد با نام سامانه بازرسی و نظارت بهداشتی دامپزشکی بینا در استان ایلام راه اندازی گردید .
 
 وی همچنین افزود: فاز اول این سامانه در دو شهرستان ایلام و دهلران و در  هشتاد واحد عرضه فرآورده خام دامی به صورت پایلوت اجرا و در مراحل بعدی سایر شهرستانهای استان نیز به طرح خواهند پیوست.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.