کارخانه های تولید سبوس خوراکی دام از قانون بکارگیری ناظر و کارشناس فنی دامپزشکی امتناع می کنند!

سبوس خوراکی دام، تولیدی کارخانه‌های ایلام مورد تائید دامپزشکی نیست

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: سبوس خوراکی دام تولید کارخانه‌های این استان فاقد نظارت فنی و تایید کارشناسان دامپزشکی است.
کد خبر  10327
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، "دکتر یونس احمدی" اظهار کرد: کارخانه‌های تولید سبوس خوراکی دام از بکارگیری ناظران فنی امتناع می‌کنند و سلامت و کیفیت محصول تولیدی آنها برای احشام مورد تایید این اداره کل نیست.
 
وی افزود: حمل و جابجایی سبوس خوراکی دامی تولید شده در این کارخانه‌ها نیز فاقد مجوز از سوی دامپزشکی است و هرگونه جابجایی این نهاده‌های دامی بدون مجوز، قاچاق محسوب می‌شود.
 
احمدی یادآور شد: حمل و جابجایی تمام فرآورده های خام دامی، احشام و طیور در داخل و خارج استان باید با مجوز دامپزشکی و از طریق سامانه قرنطینه‌ای انجام شود.
 
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام یادآور شد: کارخانه های تولید سبوس خوراکی دام از قانون  بکارگیری ناظر و کارشناس فنی دامپزشکی امتناع می کنند و محصول تولیدی این واحدها مورد تایید نیست.
 
احمدی خاطرنشان کرد: امکان اینکه دام بعد از مصرف سبوس فاقد تاییدیه دامپزشکی دچار بیماری شود، وجود دارد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 
 در حال حاضر ۶ کارخانه تولید سبوس خوراکی برای مصرف دام  در استان ایلام فعالیت دارند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.