رییس شورای نظام دامپزشکی استان ایلام خبرداد؛

امضای تفاهم نامه همکاری نظام دامپزشکی استان با دانشکده پیردامپزشکی

رییس شورای نظام دامپزشکی استان ایلام از امضای تفاهم نامه همکاری ما بین نظام دامپزشکی با دانشکده پیرادامپزشکی این استان خبرداد.
کد خبر  10136
خبر ویژه

به گزارش پایگاه خبری فاخته، دکتر عبدالحسین قیطاسی با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از این تفاهم نامه، استفاده و بهره مندی از امکانات، ظرفیت ها و توانمندی های علمی طرفین و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری دانش بنیان دامپزشکی به منظور استمرار ارتباط با سازمان یافته بین دانشگاه و سازمان در راستای برطرف نمودن نیازهای متقابل است.

وی با اشاره به موضوع این تفاهم نامه ادامه داد: از مهم ترین موضوعات این تفاهم نامه می توان به اجرای طرح های پژوهشی مشترک، هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در راستای نیازهای تحقیقاتی، برگزاری دوره سمینار، کارگاه و همایش علمی و آموزشی مجازی حضوری و حضوری-علمی مشترک و بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان، استفاده ازتوان علمی اعضا هیات علمی دانشگاه، همکاری در جهت صدور مجوزهای لازم جهت تاسیس کلینیک جامع آموزشی- تحقیقاتی دامپزشکی در دانشگاه ایلام، استفاده از امکانات آموزی، تجهیزات آزمایشگاهی و درمانگاهی دانشگاه در راستای تقویت بنیه علمی فارغ التحصیلان دامپزشکی، حمایت از فناوری های نو و دانش بنیان و ایجاد ساز و کار تجاری سازی و محصولات آن و همکاری در حوزه های بین الملل و ایجاد زمینه صدور خدمات دامپزشکی به سایر کشورها اشاره کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.