محکومیت ۸۲ میلیارد ریالی شرکت پخش دارویی متخلف؛

رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۰ هزارو ۴۸۰ ویال انواع واکسن دامی؛ تخلف «انتسابی» محرز است

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق ۱۰ هزارو ۴۸۰ ویال انواع واکسن دامی خبر داد.
کد خبر  11306
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده قاچاق انواع واکسن دامی شامل پنج هزار و چهار ویال واکسن آنترو توکسمی، سه هزار و ۴۷۶ ویال واکسن تب برفکی و ۲ هزار ویال واکسن پی پی آر به ارزش ۴۱ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه با بررسی پرونده و ارائه کردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۴۱ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی دارو‌های کشف شده محکوم کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

به گفته نجف زاده، شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۴۱ میلیارد و ۷۱ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا از بابت مال از بین رفته و در مجموع به پرداخت ۸۲ میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تخلف را با شکایت اداره دامپزشکی و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت پخش دارو‌های دامی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.