اختصاصی فاخته؛ اقدامی عملی برای قرار گرفتن «دامپزشکی» در زمره مشاغل سخت؛

کارکنان دامپزشکی آذربایجان غربی، خط شکن شدند

روز گذشته نامه ای در فضای مجازی منتشر شد که با دو صفحه اسامی پیوست آن مشخص شده که از مبداء آذربایجان غربی به نهاد ریاست جمهوری و دفتر معاون اول رئیس جمهور ارسال شده است و رونوشت هایی نیز به سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان دامپزشکی دارد.
کد خبر  11234
خبر مهم

به گزارش فاخته، در این نامه، نگارندگان آن ضمن اشاره به سختی ها و مشکلات ناشی از اشتغال در حرفه دامپزشکی خواستار آن شده اند تا این شغل در زمره مشاغل سخت و زیان آور قرار گیرد.

پایگاه خبری فاخته نیز از 4 سال پیش در پی تحقق این مهم، بیش از 20 گزارش در گفتگو با آسیب دیدگان مشاغل دامپزشکی در اقصی نقاط کشور تهیه کرده و همواره تمام اخبار آسیب های وارده به کارکنان و شاغلین بخش های دولتی و خصوصی را نیز که نزدیک به 100 گزارش خبری بوده را منتشر کرده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

لذا بنا به رسالت رسانه ای خود در راستای دفاع از حقوق مسلم و گاها فراموش شده کارکنان خدوم دامپزشکی، ضمن انتشار این نامه، همچنان پیگیر این موضوع از مسئولین ذیربط خواهیم بود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • همکار
    می گوید:
    دمشون گرم؛ باز هم غیرت ترک ها؛ یاشاسین آذربایجان
  • همکار استان
    می گوید:
    هر چنر خیلی دیره، اما ضروری هست و همه استان ها باید این کار رو انجام بدن
  • ناشناس
    می گوید:
    از سازمان دامپزشکی هم می خواهیم در این جهت کمک کند و اقدام نماید. این حق ماست که با سالها درگیری با بیماری بروسلوز از مزایای مشاغل سخت برخوردار بشیم
  • علی
    می گوید:
    عالی بود. دمتون گرم بچه های آذربایجان
  • جاویدنیا
    می گوید:
    کار بسیار خوب ،دستشون درد نکنه ، درحرفه دامپزشکی بخصوص بخش دولتی بیشترین اسیب رو واکسیناتورها تحمل میکنند ولی متاسفانه چون همیشه در ماموریت و خارج از کارهای اداری هستند صداشون به هیچ جا نرسیده ،اگر مسئولین اداری که زمام تصمیمات رو در دست گرفتن خودشون نیز در معرض این همه اسیب و بیماری های جسمی و حرکتی،میکروبی و ویروسی قرار داشتند مطمئنا خیلی بیشتر از الان پیگیر قرار گرفتن شغل دامپزشکی در رده مشاغل سخت بودند، پس لازم است همه استانها همچین اقدامی انجام بدهند
  • نام شناس
    می گوید:
    احسنت بر برو بچ آذر بایجان.ان شاالله که امسال شاهد ورود دامپزشکی به مشاغل سخت باشیم.
  • رضا
    می گوید:
    دمشون گرم
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.