امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: ما خواستار قرار گرفتن دانش، تجربه و تخصص دانشگاه و دامپزشکی در کنار هم هستیم و تلاش خواهیم کرد با همکاری های گسترده دامپزشکی با حوزه دانشگاه، روش های جدیدی برای پیشبرد امور طراحی کنیم.
کد خبر  9927
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دکتر سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با حضور در دانشگاه شهرکرد در نشستی صمیمانه با دکتر پیرعلی رئیس دانشگاه و دکتر حبیبیان رییس دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهرکرد دیدار نمود.

در این دیدار معاون سلامت، مسئول دبیرخانه هماهنگی امور تحقیقاتی، فن آوری و دانش بنیان و مسئول آموزش اداره کل دامپزشکی استان اصفهان دکتر موسوی را همراهی می کردند.

دکتر پیرعلی در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان و همراهان از تعامل ایجاد شده بین دو مجموعه ابراز خرسندی نمود و خواستار ادامه همکاری ها در سطوح مختلف شد.

دکتر موسوی در ادامه ضمن اشاره به تعامل دامپزشکی استان اصفهان با دانشگاه شهرکرد و دانشکده دامپزشکی این دانشگاه، گفت: دامپزشکی هیچوقت از حوزه دانشگاه جدا نبوده و در حال حاضر تعاملات بسیار خوب و تفاهم نامه های موثری با دانشگاه های برتر استان به امضا رسیده است.

وی گفت: با توجه به مهیا شدن بسترهای علمی و تحقیقاتی و دانش بنیان در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان انتظار می رود فارغ التحصیلان دامپزشکی علاوه بر اشتغال در حوزه های فنی دامپزشکی در امور تحقیقاتی و دانش بنیان نیز  ورود پیدا نمایند.

در ادامه در آئینی دکتر سید رضا موسوی و دکتر پیرعلی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و دانشگاه شهرکرد امضاء نمودند.

دکتر موسوی ابراز امیدواری کرد امضای این تفاهم‌نامه منجر به همکاری‌های بیشتر و سازنده دانشگاه با دامپزشکی استان اصفهان شود.

بهره برداری از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات دو جانبه، توسعه تحقیقات، فناوری و دانش بنیان، توسعه بازار، بهره گیری از همه ظرفیت ها و امکانات دوطرف در اجرای سیاست ها و خط مشی ها و هماهنگی امور تحقیقاتی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه می باشد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در حاشیه امضای این تفاهمنامه دکتر موسوی ضمن شرکت در جلسه شورای اساتید دانشکده دامپزشکی از بخشهای مختلف دانشکده دیدن نمود و در پایان در نشستی صمیمانه با دانشجویان دانشکده دامپزشکی دیدار و جلسه پرسش و پاسخی برگزار گردید.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.