برگزاری نخستین جشنواره موشن گرافی دامپزشکی در مازندران

نخستین جشنواره موشن گرافی با محوریت فعالیت های دامپزشکی و با اولویت بهداشتی و شناخت بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان در مازندران برگزار می شود.
کد خبر  9870
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران دکتر حمزه آقاپور با اعلام این خبر گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته دامپزشکی اداره کل دامپزشکی مازندران با همکاری شورای نظام دامپزشکی مازندران بمنظور اطلاع رسانی در حوزه سلامت و تامین امنیت غذایی با تاسی از شعار" ایمنی غذا از مزرعه تا سفره " با مصرف فرآورده های خام دامی سالم و بهداشتی بعنوان ماده اولیه غذا ، به زبان ساده در عین حال تاثیرپذیر اقدام به برگزاری نخستین جشنواره موشن گرافی با محوریت فعالیت های دامپزشکی و با اولویت بهداشتی و شناخت بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان نماید.

وی در خصوص موضوع های ساخت آثار گفت: خدمات سازمان دامپزشکی کشور، نظارت های بهداشتی در مراکز عرضه، کشتارگاه ها و ...، اردوهای جهادی، بیماری های دامی مانند تب کریمه و کنگو، تب برفکی، بروسلوز، آبله و ...، اقدامات 6 ماه نخست سال 1402 دامپزشکی، نظارت بر واردات و صادرات فرآورده های خام دامی، آنفولانزای فوق حاد پرندگان، آنگارا و سایر بیماری های حوزه طیور، راه های تشخیص گوشت سالم، معرفی سامانه های سازمان دامپزشکی و.... از جمله موضوعاتی است که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را بر اساس آن بسازند.

وی همچنین در خصوص مهلت ارسال آثار گفت: مهلت ارسال آثار تا تاریخ 13 مهرماه بوده و پس از ارزیابی توسط تیم داوران  در جشنواره استانی 14 مهر با جوایز و هدایای ارزنده تقدیر و گواهی آن اهدا می گردد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی در پایان تصریح کرد شرکت کنندگان می توانند از طریق وب سایت رسمی اداره کل دامپزشکی مازندران با آدرس azandaran.ivo.ir/ZWNPo دستورالعمل های لازم را مطالعه و یا از طریق شماره های تماس 01133344906 و 09370580402 به اطلاعات موزد نیاز خود دست یابند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.