30 تن گوشت غیربهداشتی در ری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 30 تن گوشت فاسد و پلمب یک کارگاه بسته‌بندی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر  9865
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تهیه و توزیع گوشت، بدون مجوز قانونی و بهداشتی در یک کارگاه در شهرستان ری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس کلانتری 172 حضرت عبدالعظیم(ع) این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق شدند محل توزیع گوشت‌های فاسد و تاریخ مصرف گذشته را در محدوده روستای گلحصار این شهرستان شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران کلانتری در معیت کارکنان اداره دامپزشکی شهرستان ری از محل کارگاه بازدید و در بازرسی از این محل حدود 30 هزار کیلوگرم گوشت فاسد و بدون مجوز قانونی کشف کردند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: در این عملیات پلیسی یک نفر دستگیر و کارگاه پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.