وبینار سه جانبه با موضوع ”هاری، همه برای یکی، سلامت واحد برای همه” در منطقه آسیا و اقیانوسیه

وبینار سه جانبه ای با همکاری سازمان جهانی بهداشت حیوانات (WOAH)، سازمان بهداشت جهانی (WHO) و سازمان خوار و بار جهانی (FAO) به مناسبت هفدمین روز جهانی هاری توسط دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت حیوانات در منطقه آسیا و اقیانوسیه در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه سال جاری برگزار می گردد.
کد خبر  9839
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، وبینار سه جانبه ای با همکاری سازمان جهانی بهداشت حیوانات ( WOAH ) ، سازمان بهداشت جهانی ( WHO ) و سازمان خوار و بار جهانی ( FAO ) به مناسبت هفدمین روز جهانی هاری توسط دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت حیوانات در منطقه آسیا و اقیانوسیه در روز چهارشنبه پنجم مهر ماه سال جاری با موضوعات ذیل برگزار می گردد. 
بهبود پیشگیری از بیماری هاری با استفاده از راهبرد سلامت واحد تجربیات اخیر، رخداد هاری در انسان و حیوانات ،دیدگاه ها در خصوص بیماری هاری و اقداماتی که می تواند انجام پذیرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

برای اطلاع از جزئیات این رویداد کلیک کنید

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.