چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

انتصاب دکتر محمد قریشی به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون

طی مراسمی با حضور معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان تیران و کرون، از زحمات دکتر میثم استکی تجلیل و دکتر محمد قریشی به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
کد خبر  9832
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دکتر ناصر براتی معاون سلامت با همراهی مسئول حراست و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، صبح امروز دوشنبه 3 مهرماه با سفر به شهرستان تیران و کرون در محل فرمانداری با دکتر علی محمدی کیا ( فرماندار) دیدار و طی نشستی پیرامون موضوعات مختلف حیطه دامپزشکی به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این جلسه دکتر براتی معاون سلامت دامپزشکی استان اصفهان ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، به بیان تاریخچه ای از تاسیس دامپزشکی در جهان و ایران پرداخت و از ماموریت ها و رسالت های سازمان دامپزشکی کشور در حوزه پیشگیری از بیماری های دامی، بیماری های مشترک بین انسان و دام و نظارت بهداشتی بر چرخه تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی مطالبی بیان نمود.

در ادامه مهندس کوروش دهقان مسئول حراست دامپزشکی استان، ضمن اشاره به رابطه انسان و حیوان در ادیان مختلف دنیا، از تاکید همه ادیان به ویژه دین اسلام به استفاده از غذای سالم و حلال اشاره نمود و نقش دامپزشکی را در تامین غذای سالم و بهداشتی برای عموم جامعه بسیار کلیدی و مهم دانست.  

دکتر محمدی کیا فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز ضمن عرض خیرمقدم به معاون دامپزشکی استان و همراهان، به جایگاه ویژه شبکه دامپزشکی شهرستان در بین ادارات شهرستان اشاره نمود و از تلاش های ارزشمند و شبانه روزی دکتر میثم استکی در طول دوران مسئولیت وی به عنوان رئیس شبکه دامپزشکی این شهرستان تشکر و قدردانی نمود و با بیان اینکه دکتر استکی یکی از مدیران جوان، دلسوز، انقلابی و فعال شهرستان و استان می باشد، برای وی آرزوی موفقیت و سلامت در کلیه مراحل زندگی و کاری نمود.

وی در ادامه با اشاره به دامپزشکی به عنوان یکی از مهم ترین ارکان غذایی جامعه، ثبات و توسعه این حوزه را ضامن سلامت جامعه دانست.

محمدی کیا در پایان انتصاب دکتر محمد قریشی را به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان به وی تبریک گفت و خواستار تقویت هرچه بیشتر این شبکه در شهرستان شد.

در ادامه دکتر میثم استکی رییس سابق شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های همیشگی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان، گفت:  با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط این شبکه و با تعامل با دیگر ادارات شهرستان اقدامات موثری در جهت ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی و خدمت به عموم مردم به ویژه خدمت رسانی به دامداران پرتلاش و زحمتکش صورت گرفته است.

سپس دکتر محمد قریشی سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مسئولین استان و شهرستان گفت: امیدوارم با حمایت و کمک مسئولین شهرستان و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شبکه دامپزشکی شهرستان، قدم های مفیدی برای خدمت به مردم عزیز این منطقه بردارم.

در پایان این جلسه دکتر براتی با اهدای لوح سپاس از طرف مدیر کل دامپزشکی استان به دکتر میثم استکی از زحمات وی تشکر نمود و همچنین با آرزوی موفقیت برای دکتر محمد قریشی، حکم سرپرستی وی نیزابلاغ گردید.

بعد از این جلسه معاون سلامت دامپزشکی استان و همراهان با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان، در نشستی صمیمانه با همکاران این شبکه دیدار و به گفتگو پرداختند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در ادامه همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از زحمات دکتر استکی در طی مدت ریاست وی تشکر نموده و به دکتر قریشی خوش آمد عرض نمودند.

 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.