چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

احداث آزمایشگاه سرولوژی و میکروبیولوژی و آنالیز پایه شبکه دامپزشکی شهرستان جرقویه

در بیست و چهارمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان به شهرستان جرقویه در مجموع ۸۵ مصوبه در حوزه‌های زیرساختی، زیربنایی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و … برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه اخذ شد که اولین مصوبه آن احداث آزمایشگاه سرولوژی و میکروبیولوژی و آنالیز پایه شبکه دامپزشکی شهرستان جرقویه با هزینه ۵۳ میلیارد ریال بود.
کد خبر  9818
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان پس از شورای اداری مشترک استان و شهرستان جرقویه در بیست و چهارمین سفر شهرستانی خود به شهرستان جرقویه، با حضور در پروژه‌ها، شهرها و روستاهای مختلف شهرستان، طرح‌های توسعه محور و مهم شهرستان را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

در این سفر شهرستانی در مجموع ۸۵ مصوبه در حوزه‌های زیرساختی، زیربنایی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و… برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه اخذ شد که اولین مصوبه آن احداث آزمایشگاه سرولوژی و میکروبیولوژی و آنالیز پایه شبکه دامپزشکی شهرستان جرقویه با هزینه ۵۳ میلیارد ریال بود.

استاندار اصفهان در پایان این سفر شهرستانی گفت: امیدواریم مجموع مصوبات سبب شود مسائل و مشکلات مردم این شهرستان کاهش یابد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

شایان ذکر است دکتر ناصر براتی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان و قربان علی عرب جعفری سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان جرقویه نیز در این سفر شهرستانی حضور داشتند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.