بازدید هیئت عراقی از آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی

هیئت عراقی از آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی بازدید کرد.
کد خبر  9812
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، پروفسور رحمان کاظم محسن رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه بصره عراق و هیئت همراه و جمعی از مسئولین دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد، از آزمایشگاه مرکزی سطح دو کشوری، اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی بازدید به عمل آوردند.

دکتر جواد اعلمی مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در نشستی که روز گذشته با هیئت عراقی برگزار گردید؛ ضمن پاسخگویی به سوالات فنی و تخصصی، عملکرد و نقاط قوت دامپزشکی استان مطرح شد.

وی افزود: پس از نشست، بازدید از آزمایشگاه مرکزی اداره کل صورت پذیرفت و این هیئت با توانمندی های علمی و امکانات عالی در حوزه آزمایشگاه آشنا شدند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

اعلمی بیان داشت: این بازدید به درخواست دانشگاه فردوسی مشهد و پیرو عقد تفاهم بین دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه بصره، جهت هماهنگی های بیشتر و تبادل مسائل علمی و تخصصی صورت پذیرفت.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.