ضبط و معدوم سازی تعداد 522 ویال واکسن تاریخ مصرف گذشته

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان از ضبط و معدوم سازی تعداد 522 ویال واکسن تاریخ منقضی شده از شرکت های پخش استان با همکاری این واحد‌ها خبر داد.
کد خبر  9807
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان؛ دکتر فاطمه یوسف نسب رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان گفت: در راستای نظارت بر پخش و توزیع دارو و واکسن های دامپزشکی در استان، مراکز پخش و توزیع بصورت مستمر توسط کارشناسان اداره تشخیص و درمان مورد بازدید فنی قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: در بازدید فنی که از شرکت های پخش استان انجام شد، تعداد 522 ویال واکسن تاریخ منقضی شده (تعداد 145 ویال واکسن های دام و تعداد 377 ویال واکسن های طیور) با همکاری این شرکت ها ضبط و برابر دستوالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور نسبت به معدوم‌سازی آنها اقدام شد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان 3 شرکت پخش استانی دارو و واکسن های دامپزشکی و یک شعبه ی شرکت پخش دارو و واکسن های دامپزشکی وجود دارد که بصورت مستمر و ماهیانه توسط کارشناسان واحد دارو و درمان از لحاظ دمای محیط و یخچال، تهویه ی هوا، تاریخ مصرف اقلام، چیدمان اقلام  و سایر شرایط نگهداری و توزیع اقلام داروئی و واکسن های دامپزشکی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.