با حضور وزیر کشور صورت پذیرفت؛

افتتاح مجتمع اداری شهرستان سیمرغ و اداره دامپزشکی این شهرستان

ساختمان مجتمع اداری شهرستان سیمرغ و اداره دامپزشکی این شهرستان به عنوان بخشی از این مجموعه، امروز سه شنبه با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران با هزینه اعتبار ۱۹۱ میلیارد ریال افتتاح شد. ‎
کد خبر  9756
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران این سایت اداری با رونمایی از سند هویتی شهید جاویدالاثر سید رمضان هاشمی نجارکلایی به بهره برداری رسید.

وزیر کشور در حاشیه افتتاح این ساختمان اداری گفت که، اجرای طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت از سال ۱۴۰۱ در کشور شروع شده و این موضوع از طریق سامانه متمرکزی عملیاتی می شود.

احمد وحیدی، تصریح کرد: این سامانه امکان آن را برای شهروندان فراهم می‌کند که در مراجعه به ادارات، بتوانند نظرات خود را نسبت به عملکرد کارکنان دولت به اطلاع مدیران دستگاه‌ها برسانند که ساده‌ترین راه در این زمینه، اسکن‌کردن بارکد درج شده روی میز کارکنان دولت و امتیازدهی از طریق پنجره خدمات دولت است.

وی با بیان این که، برای جلوگیری از کاهش هزینه و دسترسی آسان مردم این سایت راه اندازی شد، تصریح کرد: رویکرد دولت این است که سایت های اداری در شهرستان های جدید مورد توجه قرار بگیرد.

وحیدی خاطر نشان کرد: وزارت کشور این طرح را در همه شهرستان های جدید پیگیری و اجرا می کند.

وی، آسان شدن ارتباطات بین ادارات را از دیگر مزیت های اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: سایت اداری در راستای توسعه زیر ساخت دولت الکترونیک است.

شایان ذکر است اداره دامپزشکی شهرستان سیمرغ به صورت استیجاری در حال ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان بوده که با پیگیری های و نشست های متعدد دکتر حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران و دکتر حجتی رئیس اداره شهرستان با مدیران و معاونین استانداری و فرمانداری شهرستان در خصوص همکاری و مساعدت جهت تخصیص بخشی از این مجموعه به اداره دامپزشکی سیمرغ در نهایت با موافقت مسئولین امر اداره دامپزشکی شهرستان پیش از افتتاح این مجموعه با تجهیزات اداری، فنی و تخصصی مجهز و همزمان با افتتاح آن در ساختمان جدید آغاز به کار کرد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

احمد وحیدی، وزیر کشور نام شهرستان سیمرغ را یادآور نام شهدای بزرگ به خصوص شهید کشوری دانست و گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم وی در بازدید از بخش اداری دامپزشکی سیمرغ با در دست گرفتن عکس شهید طور سنگسرکی شهید شاخص دامپزشکی مازندران دستور داد تمثال مبارک شهیدان ادارات مجموعه به همراه مشخصات و وصیت نامه آنان در بخش های اداری و سالن ها نصب گردد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.