افتتاح داروخانه دامپزشکی و مرکز مایه کوبی در قائمشهر

داروخانه دامپزشکی با هزینه چهار و نیم میلیارد ریال و اشتغال ۲ نفر به صورت مستقیم و مرکز مایه کوبی دامپزشکی هم با اعتباری بالغ چهار میلیارد ریال و اشتغال ۲ نفر در ساروکلا به بهره برداری رسید.
کد خبر  9689
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایرنا، فرماندار شهرستان قائمشهر در این مراسم گفت : این طرح ها شامل پنج طرح عمرانی، چهار طرح خدماتی و یک طرح فرهنگی است که با سرمایه ای بیش از ۷۷۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد.

جواد مولایی افزود: کانال جمع آوری و هدایت آبهای سطحی به طول ۹۳ متر و اعتبار بالغ بر ۹میلیارد ریال در شهر ارطه به بهره برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی پارک شهرداری با پیش بینی اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز شده است.

وی ادامه داد: در شهرداری قائمشهر سه طرح افتتاح و کلنگ زنی شد که این طرح ها شامل آغاز عملیات اجرایی میدان شهرداری به همراه تملک املاک و تعریض بخشی از ملک اداره فنی و حرفه ای با اعتبار بیش از ۳۰۰میلیارد ریال و تملک ۹ پلاک با کاربری پارکینگ با اعتبار ۳۶۸ میلیارد ریال است.

فرماندار قائمشهر گفت: همچنین سرای محله پارک مادر با اعتبار ۱۲میلیارد ریال افتتاح شد.

وی به افتتاح ۲ طرح دامپزشکی اشاره کرد ، افزود: داروخانه دامپزشکی با هزینه چهار و نیم میلیارد ریال و اشتغال ۲ نفر به صورت مستقیم و مرکز مایه کوبی دامپزشکی هم با اعتباری بالغ چهار میلیارد ریال و اشتغال ۲ نفر در ساروکلا به بهره برداری رسید.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

فرماندار قائمشهر گفت: ۲ باشگاه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.