نشست تخصصی معاونین سازمان دامپزشکی کشور با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی دامپزشکی استان اصفهان

 همزمان با آغاز هفته دولت دکتر سید علی اصغر برائی نژاد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و دکتر آرش آذرنوش مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور با حضور در محل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در نشستی صمیمانه با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی و شهرستانی دامپزشکی استان به بررسی مسائل مختلف حوزه دامپزشکی کشور و استان پرداختند.
کد خبر  9641
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در ابتدای این نشست که در محل سالن جلسات شماره یک اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار گردید، دکتر موسوی مدیرکل دامپزشکی استان ضمن عرض خوش آمد و خیر مقدم به میهمانان، از حضور معاونین سازمان دامپزشکی کشور در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان تشکر نمود.

در ادامه جمعی از مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان و روسای شهرستان های استان، به طرح مشکلات و معضلات پیش رو در سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل استان پرداخته و خواستار پیگیری موضوعات مطرح شده از مدیران ارشد سازمان شدند.

 در پایان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور ضمن اشاره به پیگیری های همیشگی سازمان دامپزشکی کشور در مورد مسایل معیشتی و اداری همکاران و تلاش های انجام شده تا به امروز، با پاسخ به سوالات حضار، قول پیگیری موضوعات مطرح شده را دادند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان نیز ضمن ارائه پیشنهاداتی به معاونین سازمان، به وجود قوانین محدود کننده اشاره و خواستار تجدید نظر و بروزرسانی این قوانین شد.

دیدار مدیران سازمان دامپزشکی کشور با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان
 
در ادامه این حضور، دکتر سید علی اصغر برائی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر آرش آذرنوش مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور با همراهی دکتر موسوی مدیرکل، دکتر ادیبان معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر مامن پوش رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل دامپزشکی استان با حضور در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با دکتر قاسمی رئیس این سازمان دیدار و به گفتگو و مذاکره پرداختند.

 در این جلسه پیرامون وظایف حاکمیتی دامپزشکی کشور مطالبی ارائه شد و در مورد تنگناهای اعتبارات اداره کل دامپزشکی استان و کمبود نیروی انسانی و دیگر مشکلات پیش رو گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.

 

 

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.