بررسی یک گزارش مردمی از مرغ‌های کشتار روز در استان ایلام؛

۶ تن مرغ از چرخه مصرف مستقیم خارج شد

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به بررسی یک گزارش مردمی مبنی بر مرغ‌های کشتار روز تاریخ مصرف گذشته در استان ایلام توسط اکیپ‌های دامپزشکی، گفت: جواب نمونه‌برداری‌ها این محموله بر اساس استانداردهای بهداشتی ارزیابی گردید.
کد خبر  9623
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ایلام، دکتر الهام جم زاده اظهار کرد: پیرو گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه یکی از مراکز عرضه مرغ کشتار روز، در حال قطعه بندی مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته است، بلافاصله نیروهای کارشناسی دامپزشکی به محل اعزام شدند و نسبت به جمع آوری و پلمپ محموله به میزان ۶ تن اقدام کردند.
 
وی گفت: بعد از جمع آوری محموله، نمونه بردای از مرغ‌ها در آزمایشگاه مرکز دامپزشکی انجام شد و خوشبختانه جواب نمونه برداری به گونه‌ای بود که مرغ‌ها دارای مشکل خاصی از نظر تستهای آزمایشگاهی برای مصرف درجه دو و با شرایط خاص انسانی نبودند.
 
دکتر جم زاده افزود: بر همین اساس این محموله صرفا مجاز به استفاده جهت مصارف صنعتی(سوسیس و کالباس) است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
 
وی گفت: ۱۵ اکیپ ثابت و ۱۴ اکیپ سیار دامپزشکی در سطح استان فعال هستند و به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت و بررسی گزارش‌های مردمی در خصوص فرآورده های خام دامی هستند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.