رئیس دانشگاه آزاد کردستان مطرح کرد:

از تأسیس کلینیک سیار دامپزشکی در روستا‌های کردستان تا تقویت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

قباد میمنت‌ آبادی از تأسیس کلینیک سیار دامپزشکی در روستا‌های استان کردستان خبر داد و تقویت هیئت علمی و چابک‌سازی دانشگاه آزاد را از برنامه‌های مدنظر برشمرد.
کد خبر  9598
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از آنا، قباد میمنت‌آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در بیستمین نشست هیئت امنای این دانشگاه با اشاره به اسناد تحولی اظهار کرد: چابک‌سازی، چالاک‌سازی و تقویت کمّی و کیفی بنیه هیئت علمی از برنامه‌های یک سال گذشته بوده و بودجه امسال در امتداد مسیر تعالی پیشنهاد شده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۳ هزار و ۱۵۰ دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری در ۲۷۲ رشته و با پشتوانه تعداد ۳۲۷ عضو هیئت علمی و تعداد ۳۱۳ کارمند شاغل دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به تحصیل اشتغال دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان با اشاره موفقیت‌های صورت گرفته در سال گذشته گفت: مجموعه‌های کشاورزی، شیلات، زنبورداری که معطل مانده بودند، ساماندهی و کلینیک سیار دامپزشکی در روستا‌های استان راه‌اندازی شد.

میمنت‌آبادی بیان کرد: هفت رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های موجود اضافه شده و مرکز رشد دانشگاه نیز به سطح بالا ارتقاء پیدا کرد.

وی عنوان کرد: سال گذشته تعداد ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به درجه دانشیاری ارتقا یافتند که در نوع خود بی‌نظیر بود، این در حالی بود که از ابتدای تأسیس دانشگاه آزاد تا سال گذشته تنها هشت نفر به این عنوان دست پیدا کرده بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در ادامه توضیح داد: سه مجله علمی به سطح A ارتقاء یافت، همچنین از ظرفیت‌های هیئت علمی در مراکز و مدارس وابسته به دانشگاه استفاده شده است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

میمنت‌آبادی یادآور شد: اسناد تحولی ازجمله فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی براساس منویات مقام معظم رهبری صورت پذیرفته و روند روبه رشد داشته است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.