شناسایی و ضبط محموله اسکلت مرغ و خمیر مرغ استحصالی غیرمجاز در یک واحد بسته بندی در شهرستان پاکدشت

در پی دریافت گزارشی مبنی بر تولید خمیر مرغ غیربهداشتی در یک واحد بسته بندی کارشناسان اداره با همکاری نیروی انتظامی شهرستان از واحد بازدید و حدود 2000 کیلوگرم خمیر مرغ و هزار کیلوگرم اسکلت مرغ غیر مجاز کشف و ضبط کردند.
کد خبر  9582
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی پاکدشت، دکتر رستگار  رئیس اداره بابیان اینکه تحقق سلامت غذا از مزرعه تا سفره از وظایف ذاتی دامپزشکی می باشد ودامپزشکی در خط مقدم تامین سلامت غذایی جامعه قرار دارد گفت: طی گزارش واصله مبنی بر فعالیت غیر مجاز در ساعات پایانی شب یک واحد بسته بندی در شهرستان ، کارشناسان این اداره در در معیت نیروهای انتظامی شهرستان به واحد مذکور مراجعه و حدود 1 تن اسکلت مرغ غیر مجاز و بیش از 2 تن خمیر مرغ کشف و جهت انجام اقدامات تکمیلی  محموله ضبط و واحد متخلف به مراجع  قضایی معرفی شد.

 دکتر رستگار خاطر نشان کرد: نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تولید ، نگهداری و عرضه فراورده خام دامی یکی از رسالت‌های مهم دامپزشکی در راستای تامین سلامت جامعه و حفظ بهداشت عمومی است که اکیپهای بازرسی این اداره بصورت مستمر و با همکاری مراجع قضائی ،اداره بهداشت و نیروی انتظامی این وظایف خطیر را انجام می‌دهند .

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

در پایان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پاکدشت، برخورد قاطع با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی را از وظایف اصلی و لاینفک دامپزشکی دانسته و از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی را در سطح شهرستان با شماره تلفن 36018919 و یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند .

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.