کشف سود سوزآور و معدوم سازی یک و نیم تن شیر خام آلوده به این ماده در یک مرکز جمع‌آوری شیر خام

مسئول آزمایشگاه اداره‌ کل دامپزشکی کردستان از معدوم سازی یک و نیم تن شیر خام آلوده به سود سوزآور در یک مرکز جمع‌آوری شیر خام این استان پس از آزمایشات لازم و پس از اذعان و رضایت متصدی آن خبر داد.
کد خبر  9560
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان کردستان، کیومرث صمدی افزود: در مورخ: ۱۴۰۲/۵/۲۲ اکیپ مجهز به تجهیزات پرتابل و مواد آزمایشگاهی نظارت بهداشتی این آزمایشگاه در ساعات آغازین بامداد پس از استقرار در بعضی مسیرهای تردد خودروهای حمل شیر داخل استان نسبت به توقف ۵ خودرو و انجام آزمایشات کنترل کیفی محموله‌های لبنی آن‌ها اقدام و تعداد ۳ مرکز جمع‌آوری شیر را مورد بازدید بهداشتی قرار دادند که متاسفانه دریکی از مراکز پس از تشخیص آزمایشگاهی توسط تست‌های انجام شده مقدار یک و نیم تن شیر آلوده به ماده غیر مجاز با رضایت متصدی و پس از اذعان به استفاده از آن صورتجلسه و با حضور رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مربوطه معدوم گردید.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی در ادامه گفت: در بازدیدهای فوق علاوه بر تست‌های روتین، از تعدادی دستگاه‌های پرتابل آزمایش شیر که با مساعدت مدیر کل محترم استان خریداری شده بود نیز برای اولین بار به صورت صحرایی بهره‌برداری شد و دربازدیدهای فوق در مجموع تعداد ۸۷ آزمایش و تعداد ۲ اخطاریه بهداشتی نیز صادر گردید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.