مدیرکل دامپزشکی اردبیل تصریح کرد:

دامپزشک مقیم و ناظر عالی دامپزشکی در مجتمع صنعتی گوشت اردبیل مستقر است

مدیرکل دامپزشکی اردبیل با اذعان بر اینکه در مجتمع صنعتی گوشت اردبیل دامپزشک مقیم و ناظر عالی اداره کل دامپزشکی استان مستقر می باشد، افزود: دستگاه قضایی استان به کشتار غیرقانونی بین راهی ورود خوبی کرده است.
کد خبر  9555
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا، مهدی فیضی با اشاره به اینکه مجتمع صنعتی گوشت اردبیل برای استان یک ظرفیت محسوب می شود از بهبود شرایط مدیریت این مجتمع در سال های اخیر خبر داد.

فیضی ادامه داد: استان اردبیل قطب دام زنده کشور است و باید در تولید محصولات گوشتی در سطح کشور جایگاه خود را پیدا کند.

وی نظارت بر تولید از حیث بهداشت و حفظ سلامت و امنیت غذایی و بهداشت عمومی را رسالت اداره کل دامپزشکی استان برشمرد و اضافه کرد: معاینات قبل از کشتار و حین کشتار و خط کشتار و نظارت بر سایر فرآیندها در مجتمع توسط کارشناسان دامپزشکی استان انجام می شود.

فیضی بیان کرد: گوشت ممهور به مهر دامپزشکی بر روی کشتار دام در مجتمع و توزیع آن برای مصرف شهروندان استان امنیت غذایی را نشان میدهد و از مردم انتظار داریم در حفظ سلامتی خود از گوشت ممهور به مهر دامپزشکی خرید نمایند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

این مقام مسئول استان با اعلام اینکه کشتار بین راهی یک معضل کشوری است، افزود: اداره کل دامپزشکی استان رأسا نمی تواند اقدام به پلمب واحدهای کشتار غیرمجاز بین راهی نماید و در این مورد با همکاری دستگاه قضای استان اقدامات مناسبی در جمع آوری و همچنین تشکیل ۵۰۰ پرونده در سال گذشته و ۶۰ پرونده در سال جاری انجام شده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.