۳۲ ناظر شرعی دامپزشکی استان مازندران ارزیابی شدند

با حضور اعضای کمیته تایید صلاحیت ضابطین قضایی در وزارت جهاد کشاورزی در استان مازندران ۳۲ ناظر شرعی استان مورد ارزیابی قرار گرفتند
کد خبر  9528
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران حجت الاسلام سلطانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به وضعیت خوب نظارت شرعی در استان مازندران گفت: با وجود بالا بودن میانگین سنی ناظرین شرعی در استان وضعیت نظارت شرعی خوب بوده و ناظرین چابکی لازم را در انجام وظایف خود دارند  اما نیاز است تا از اکنون برای پایین آوردن این میانگین سنی از اکنون اقدام گردد.

 وی بازدید مشترک مدیر کل و حوزه فنی با ناظرین شرعی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: تعدادی از این ناظرین مصاحبه شونده به عنوان نخبگان معرفی خواهند شد لذا برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ناظرین شرعی جایگاه این افراد را بالا خواهد برد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مشکلات مدرک تحصیلی تعدادی از ناظرین اشاره کردند و افزودند با وجود اینکه در نگاه کلی وضعیت استان مناسب اما ضروری است تا در مدرک تحصیلی و ارتقا سطح آن توجه جدی صورت گیرد و حداقل مدرک تحصیلی به سطح ۲ افزایش یابد

حجت الاسلام حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تغییر وضعیت استان در دوره مدیریت جدید نسبت به مدیران گذشته گفت: خدا را شکر با ایجاد اصلاحات در ساختار مدیریت و اقدامات صورت گرفته شاهد تغییرات محسوس و مثبتی در استان مازندران هستیم و به آینده استان خوشبین هستیم.

وی با اشاره به مشکلات احصا شده در ارزیابی دو روزه ناظرین شرعی در استان مازندران گفت: تشکیل جلسات توجیهی با مدیریت کشتارگاه‌ها به همراه مسئولین امر در سازمان جهاد کشاورزی، دادگستری و نهادهای امنیتی می تواند کمک بزرگی به ارتقاء جایگاه فعلی استان نماید.

حجت الاسلام حسینی مقدم ایشان نظارت شرعی و بهداشتی دامپزشکی را دو بال جدا نشدنی از دامپزشکی ارزیابی کرد و گفت: باید از این دو حوزه جهت اعتلای ظرفیت‌های استان به خصوص در بخش صادرات و فرهنگ سازی غذای حلال به خوبی استفاده گردد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی خواستار افزایش سرزده به بخش های تحت نظارت شد و افزود: تعامل همراه با نظارت مستمر، دقیق و جدی ضمن بالاتر بردن جایگاه دامپزشکی، امنیت فکری مردم را جهت غذای طیب، پاک و بهداشتی تامین خواهد کرد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.