جلوگیری از توزیع ۴ تن گوشت غیر بهداشتی در شاهرود

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴ تن گوشت قرمز فاقد مجوز به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر  9497
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا، سرهنگ سید علی میر احمدی ۱۵ مردادماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق و برخورد با سوءاستفادکنندگان اقتصادی، ماموران یگان امداد شهرستان شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

 وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیف شده ۴ تن گوشت قرمز فاقد مجوز دامپزشکی و بارنامه مجاز کشف شد که کارشناسان ارزش این محموله را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

 این مقام ارشد انتظامی استان از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و اضافه کرد: ضمن توقیف خودروی متهم ، پرونده تشکیل و همراه وی تحویل مراجع قضایی شد.

 جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و قاچاقچیان فرآورده های دامی در سطح استان با جدیت ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشابه و مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
همچنین فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر حشیش از یک دستگاه پراید در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد.

 سرهنگ علی کریمی ادامه داد: ماموران انتظامی شاهرود حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه پراید مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

سرهنگ علی کریمی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.