سرپرست اداره کل دامپزشکی اردبیل:

برای ارتقاء جایگاه دامپزشکی با افزایش تعاملات بین بخشی تاکید کرد

سرپرست اداره کل دامپزشکی اردبیل در جلسه شورای هماهنگی این اداره کل که با محوریت بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی ترتیب یافت، بر ضرورت ارتقاء جایگاه دامپزشکی با افزایش تعاملات بین بخشی تاکید کرد.
کد خبر  9453
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اردبیل، دکتر مهدی فیضی با بیان اینکه زیر ساخت و زیربنای رسیدن به هدف و پایه و اساس ارتقاء جایگاه هر سازمانی نظم و ترتیب است افزود قطعا جایگاه دامپزشکی با بیشترین رتبه علمی و تخصصی بالاتر است و همه ما باید با کسب رضایت الهی و حرکت در جهت افزایش رضایتمندی عمومی و افزایش تعاملات، همکاری و هم افزایی بین بخشی  شخصیت، هویت و جایگاه متعالی تری به مجموعه دامپزشکی کسب نماییم.

سرپرست اداره کل دامپزشکی اردبیل با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه هر مدیری سرمایه انسانی و همکاران است و توانمندی  و اقتدار مدیر در انجام امور با حداقل امکانات لجستیکی و نیروی انسانی مشخص می شود افزود در حال حاضر با توجه به شرایط موجود کمبود نیرو، امکانات و تجهیزات مهمترین مشکل و معضل دامپزشکی است و تلاش می کنیم در راستای حل این موضوع به تدریج با جابجایی نیروها و امکانات لجستیکی و برقراری توازن؛  ادارات دامپزشکی شهرستانها را از هر حیث تقویت نماییم.

این مقام مسئول دامپزشکی استان بر رعایت دقیق دستورالعمل ها، بخشنامه ها و آیین نامه های ارسالی از سازمان دامپزشکی کشور و عدم برخورد سلیقه ای با آن تاکید کرد و گفت حتما با ایجاد انگیزه و امید و با روحیه جهادی و انقلابی و با استفاده از ظرفیت های فنی و تخصصی موجود در راستای انجام رسالت و اهداف سازمانی که همان تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه است حرکت می کنیم.

مبارزه با کشتار غیر مجاز دام نیازمند خیزش عمومی است و همکاری و هم افزایی بین بخشی دستگاههای ذیمدخل را می طلبد

دکتر فیضی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کشتار غیر مجاز دام و اقدام چندین ساله دامپزشکی در مقابله و پیشگیری از  این معضل اجتماعی با توجه به تعدد پرونده های قضایی موجود گفت قطعا مبارزه با کشتار غیر مجاز نیازمند خیزش عمومی بوده و نیازمند همکاری و هم افزایی بین بخشی دستگاههای ذیمدخل است.

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به وضعیت بیماریهای مشترک بین انسان و دام علی الخصوص بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و بیماری بروسلوز و رصد و پایش شبانه روزی این بیماریها گفت اوضاع کاملا تحت کنترل بوده و اقدامات پیشگیرانه برای مهار، توقف و به حداقل رساندن شیوع این بیماریها به همکاری دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دکتر فیضی در پایان سخنانش خطاب به روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها خواستار حساس نمودن مسئولین تصمیم گیر و اجرایی دستگاههای مختلف جهت افزایش هماهنگی و همکاریهای بین بخشی برای کنترل هرچه بهتر بیماریهای مشترک شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.