توسط معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان سمنان انجام شد؛

انتشار مقاله «مقایسه اثرات تیمارهای پرتودهی و اولتراسوند بر میزان باقیمانده سه آنتی بیوتیک در گوشت مرغ»

مقاله علمی-پژوهشی باعنوان "Comparing the effects of irradiation and ultrasound on enrofloxacin, oxytetracycline, and sulfadiazine residues in chicken meat" در نشریه معتبر "Radiation Physics and Chemistry" با درجه q1 توسط معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان سمنان منتشر شد.
کد خبر  9416
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، سعید خباز مسئول دفتر مدیرکل و مدیر روابط عمومی دامپزشکی سمنان از انتشار و چاپ مقاله علمی-پژوهشی با عنوان مقایسه اثرات پرتودهی و فراصوت بر روی بقایای انروفلوکساسین، اکسی تتراسایکین و سولفادیازین در گوشت مرغ ( Comparing the effects of irradiation and ultrasound on enrofloxacin, oxytetracycline, and sulfadiazine residues in chicken meat  ) توسط دکتر محمد تقی حیدریان معاون توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان سمنان در نشریه معتبر Radiation Physics and Chemistry  با درجه q1 خبر داد.

دکتر حیدریان، نویسنده این مقاله عنوان نمود: چاپ این مقاله با هدف اثرات فرآیندهای نوین پرتودهی و فراصوت بر کاهش بقایای آنتی بیوتیکی در گوشت مرغ صورت گرفت و نتایج نشان داد که این فرآیندها می توانند میزان بقایا را تا حد زیادی کاهش دهند و گوشت مرغ قابل مصرف گردد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

قابل ذکر است این تحقیق در جهت مقایسه اثرات تیمارهای پرتودهی و اولتراسوند بر میزان باقیمانده سه آنتی بیوتیک به طور گسترده در گوشت مرغ، علاوه بر رنگ سنجی و بررسی کاهش وزن انجام شده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.