۲ سگ هار مهاجم در شهرستان طرقبه شاندیز کشته شدند

رییس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز خراسان رضوی گفت: ۲ سگ هار مهاجم در شهرستان طرقبه - شاندیز کشته شدند و یک قلاده سگ مشکوک به هاری نیز زنده گیری شد.
کد خبر  9415
خبر روز

به گزارش فاخته، علیرضا قدرتی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در پی دریافت گزارش های متعدد از حضور یک سگ با علائم مشخص هاری، شامگاه پنجشنبه این سگ با دریافت مجوز شلیک در طرقبه کشته شد اما طبق گزارش های مردمی ۲ سگ دیگر که در ارتباط با این سگ، هار و زخمی و مبتلا شده بودند تحت تعقیب قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در نهایت یکی از این سگهای مبتلا نیز کشته و سگ دیگر نیز شب گذشته در طرقبه زنده گیری شد.

احمد رضا رجب زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه شاندیز نیز در این ارتباط گفت: دیروز جمعه به تنهایی در اثر حمله و گاز گرفتگی یک سگ مشکوک به هاری، هفت نفر از شهروندان در بخش طرقبه خدمات درمانی شامل واکسیناسیون و سرم تراپی دریافت کردند.

گزارش ها از این شهرستان از موارد بیشتری از گزش سگ طی روزهای گذشته حکایت دارد و دستگاه های متولی به ایرنا قول مساعد برای استخراج آمار درمان حیوان گزیدگی های یاد شده طی روزهای آینده داده اند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

شهرستان خوش آب و هوا و گردشگری طرقبه شاندیز واقع در غرب مشهد به مساحت ۱۸۶ هزار هکتار، حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۲ شهر و ۳۹ روستا دارد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.