مدیر کل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرکل امور استانهای سازمان امور اداری و استخدامی کشور؛

۶٠ درصد از چارت سازمانی این اداره کل خالی است! ناایمن بودن ساختمانهای دامپزشکی و احتمال فرو نشست آنها امکان استقرار کارکنان را با مشکل مواجه کرده

دکتر ابوئی مهریزی ، مدیرکل امور استانهای سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نماینده تام الاختیار این سازمان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان با حضور در دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ، به بررسی مشکلات و چالش های این اداره کل پرداخت
کد خبر  9392
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، در طی سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به استان کهگیلویه وبویراحمد و بمنظور رسیدگی به مشکلات مردم و دستگاه های اجرایی ، نمایندگان وزرا و سازمان های تخصصی با برگزاری میز خدمت در دستگاه ها و بعضاً با حضور در ادارات و دستگاه های اجرایی به مشکلات رسدگی می کردند.
با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، دکتر ابوئی ، نماینده تام الاختیار رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با حضور در اداره کل دامپزشکی استان و برگزارزی نشست صمیمی ، پای صحبت های مدیرکل و کارکنان این اداره کل نشست.
در این نشست صمیمی که حدود دو ساعت به طول انجامید ، دکتر سید مختار رجایی فر  ضمن عرض خیر مقدم به آقای دکتر ابویی و همکاران مجموعه سازمان مدیریت  به تشریح گوشه ای از اقدامات دامپزشکی و نقش آن در بهداشت و سلامت جامعه و امنیت غذایی و حفظ و حراست از سرمایه دامی پرداخت.
وی در ادامه  به چالش های فرا روی مجموعه دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در ابعاد اعتبارات و نیروی انسانی پرداخت و گفت : با توجه به وضعیت اداره کل دامپزشکی استان که اکثر قریب به اتفاق همکاران مجموعه بازنشسته شده و قریب به  ۶٠ درصد از چارت سازمانی این اداره کل خالی بوده و تعداد  ١٠٩ پست  از 214 پست پیش بینی شده آن بلا تصدی می باشد که مشکلات زیادی در بحث ارائه خدمات به جامعه هدف را ایجاد نموده است.
مدیرکل دامپزشکی استان ادامه داد :  در حال حاضر این اداره کل  به همراه ٩ شهرستان آن عملا فاقد  نیروهای راننده ، خدماتی و نگهبان بوده  و علی رغم مکاتبات لازم با دستگاههای ذیربط متاسفانه تاکنون مجوزی در این خصوص ، اختصاص داده نشده است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فرسوده بودن خود ساختمان های اداری شهرستانهای بویراحمد ، باشت و کهگیلویه در استان پرداخت و گفت : ناایمن بودن این ساختمانها و احتمال فرو نشست آنها امکان استقرار کارکنان در آن بمنظور ارائه خدمات به مردم را به حداقل رسانده که شایسته است به صورت ویژه بمنظور  نوسازی و بهسازی و تامین نیرو و ارائه مجوزات لازم  اندیشیده شود.
در ادامه آقای مهندس حسن‌پور،  معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولین سازمان امور اداری و استخدامی کشور در استان بمنظور پایش و احصاء مشکلات فرا روی دستگاه های اجرایی ،  از پرسنل دامپزشکی به عنوان سربازان گمنام حوزه بهداشت و سلامت یاد نمودن و بر کلیه مسایل و مشکلات مطرح شده توسط مسئولین این اداره کل صحه گذاشت و گفت :  در استان  تنها مجموعه ای که فاقد  نیروی شرکتی است ،  اداره کل دامپزشکی استان بوده که انتظار می رود  نماینده محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مسایل و مشکلات این حوزه را به جد پیگیری  وبه نوعی  صدای رسای این مجموعه خدمات رسان  باشند.
در پایان  آقای دکتر ابوئی مهریزی ، مدیرکل امور استان های سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نماینده تام الاختیار این سازمان ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان چهارفصل کهگیلویه وبویراحمد و بویژه حضور در جمع همکاران خدوم دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت : مشکلات و چالش های مطرح شده در حوزه دامپزشکی استان را کامل و مفصل خدمت مسئولین سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ خواهم نمود و بعنوان نماینده ویژه شما در پیگیری مسائل مطروحه خواهم بود.
وی گفت :  با توجه به  ظرفیت های بالقوه صنعت  دامپروری در استان  و لزوم حفظ و صیانت از این سرمایه های ملی در بحث امنیت غذایی ، دامپزشکی استان را بعنوان دستگاه پایلود بمنظور رسیدگی به مشکلات آنان انتخاب و از این بابت خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق زیارت و حصور در این مجموعه خدمات رسان را به ما عطا نمود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
نماینده تام الاختیار رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت : دستگاههایی که در رابطه با شعار سال پیشرو بوده و دارای مشکلاتی در حوزه اداری هستند نیز  مورد توجه  ویژه قرار دارند و سعی خواهیم کرد در بحث تامین نیروی انسانی مورد نیاز  و متوازن کردن آنها اقدامات لازم را بصورت ویژه پیگیری گردد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.