انتصاب دکتر سید محمد مهدی احمدی به عنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی

طی مراسمی، دکتر سید محمد مهدی احمدی به عنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان منصوب شد.
کد خبر  9388
خبر روز

به گزارش فاخته، مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی در این جلسه گفت: بر اساس وظیفه مندی سازمان دامپزشکی کشور، حوزه نظارت های بهداشتی دارای اهمیت ویژه ای است.
دکتر جواد اعلمی افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم در حوزه سلامت فرآورده های خام دامی سبب می شود تا مردم نیز در این بخش کمک کنند.
وی عنوان داشت: آموزش مداوم و مستمر برای همکاران حوزه نظارت های بهداشتی بسیار ضروری است که از آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل ها آگاهی داشته باشند.
او گفت: لازم است با برنامه ریزی مستمر و مداوم مشکلات حوزه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی به حداقل برسد و رفع مشکلات در حوزه امنیت غذایی بر عهده تمامی ماست و مردم و آحاد جامعه از ما در این زمینه توقع دارند.
اعلمی یادآور شد: ضوابطی که به عنوان خط قرمز ما هستند بایستی بسیار مورد توجه قرار گیرند، سهل گیری و سخت گیری بیش از حد در این حوزه جوابگو نخواهد بود و بایستی در این زمینه تدابیر سازنده ای را اتخاذ کرد.
مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: اعتماد مردم به ما ارزشمند است و بایستی خود را مستخدم مردم دانسته و برای رفع مشکلات آنها و خدمت هرچه بیشتر به جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان نیز در این جلسه گفت: اداره ی مجموعه ای چون اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در این استان با توجه به کثرت واحدهای تولیدی و نیز خیل عظیم زائرین و مجاورین آستان ملائک پاسبان رضوی حساسیت خاصی دارد و برای تمامی همکاران در این اداره، آرزوی توفیق روزافزون داریم که از حیث حلیت و سلامت فرآورده های خام دامی کار سختی را بر عهده دارند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)
در پایان این مراسم، دکتر سید محمد مهدی احمدی به عنوان سرپرست جدید اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی منصوب و از تلاش های دکتر محمد رشتی باف که تا کنون عهده دار این مسئولیت بود قدردانی شد.


 

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.