2500 کیلوگرم خمیر مرغ غیر مجاز بدون هویت و غیر بهداشتی توقیف شد؛

کشف و پلمب کارگاه غیر مجاز تولید خمیر مرغ در شهرستان قدس

در پی دریافت گزارشی مبنی بر تولید انبوه خمیر مرغ غیربهداشتی در یک کارگاه فاقد مجوز و به همت تیمی از پرسنل بخش نظارت اداره دامپزشکی و کارشناسان دستگاه های اجرایی، کارگاه تولید خمیر مرغ غیر مجاز کشف، جمع آوری و پلمب شد.
کد خبر  9376
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان قدس دکتر مهدی خدابخشی، رئیس اداره ضمن اعلام این خبر گفت: با هوشیاری کارشناسان اداره دامپزشکی و هماهنگی مقام قضائی کارگاه تولید خمیر مرغ در شهرستان قدس کشف و فرآورده های خام دامی موجود در واحد توقیف شد.

وی در ادامه افزود: طبق بررسی های به عمل آمده مشخص شد که فردی سودجو در یک کارگاه تولید غیر مجاز و غیربهداشتی اقدام به تولید خمیر مرغ  غیر بهداشتی می کرده  که با هماهنگی و اخذ دستور ورود به کارگاه از طریق مرجع  قضایی به محل مراجعه و پس از ورود بالغ بر 2500 کیلوگرم خمیر مرغ غیر مجاز بدون هویت وغیر بهداشتی مشاهده شد.

وی در ادامه توضیح داد: پس از بازرسی ، نسبت به معدوم سازی فراورده های خام دامی فاقد شرایط ارگانولپتیکی نامناسب و فاسد اقدام و فرد متخلف به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

دکتر خدابخشی خاطر نشان کرد: نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تولید ، نگهداری و عرضه فراورده خام دامی یکی از رسالت‌های مهم دامپزشکی در راستای تامین سلامت جامعه و حفظ بهداشت عمومی است که اکیپهای بازرسی این اداره بصورت مستمر و با همکاری مراجع قضائی و شبکه بهداشت این وظایف خطیر را انجام می‌دهند .

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

در پایان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قدس ، برخورد قاطع با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی را از وظایف اصلی و لاینفک دامپزشکی دانسته و از عموم شهروندان درخواست نمودند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی را در سطح شهرستان با شماره تلفن 46803036 و یا سامانه ۱۵۱۲ اطلاع دهند .

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.