مدیرکل دامپزشکی کرمان:

ما همگی یک مجموعه واحد اداری و فنی هستیم و لازم است همدلی بین همکاران توسعه یابد

جلسه شورای اداری با حضور سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان، معاون توسعه و مدیریت این اداره کل، روسای ادارات ستادی فناوری اطلاعات و ارتباطات اداری، امور اداری، حراست، کارگزینی، امورمالی، برنامه و بودجه و بازرسی اداره کل دامپزشکی کرمان در محل این اداره برگزار گردید.
کد خبر  9355
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کرمان، در ابتدای این نشست دکتر صدیقه کاظمی نیا سرپرست اداره کل دامپزشکی استان دستور کار این جلسه را بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات اداری و برنامه ریزی بهتر در این خصوص عنوان نمود.

وی در خصوص رعایت نظم و انضباط اداری تذکرات لازم را ارائه داد و افزود: در این جایگاه نگاه اینجانب به کار کردن نگاهی صمیمیت محور است و ضرورت دارد که اتحاد و یکپارچگی مجموعه در سایه صمیمیت و همدلی بیش از پیش ادامه یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: ما همگی یک مجموعه واحد اداری و فنی هستیم و لازم است همدلی بین همکاران توسعه یابد.

در ادامه عباس سرحدی معاونت توسعه و مدیریت اداره کل دامپزشکی استان کرمان به بیان مسائل حوزه اداری پرداخت و برنامه ها و مسائل حوزه مالی، اداری و اعتباری را بررسی نمود.

در این نشست به  بیان مشکلات و چالش های مربوط در حوزه اداری پرداخته شد و عنوان شد که تشکیل جلسه شورای اداری هر دو هفته یکبار توسط امور اداری صورت پذیرد.

همچنین در این نشست عنوان گردید که رعایت نظم و انضباط اداری توسط واحدهای مربوط بررسی و گزارشات به مدیر مجموعه ارسال گردد و اولویت بندی در خصوص تخصیص امکانات اداری و رفاهی همکاران اداره کل و شهرستانها صورت پذیرفته و طی هفته اتی گزارش کامل و جامع به مدیرکل دامپزشکی ارائه گردد.

 جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

لازم به ذکر است این نشست با بحث و تبادل نظر ما بین حاضرین و تصویب مصوبات مربوط به پایان رسید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.