با هوشیاری و تلاش ناظر بهداشتی دولتی و مسئول فنی بهداشتی مستقر در کشتارگاه صنعتی دام سنندج انجام شد؛

ضبط و معدوم سازی ۴ راس لاشه استحصالی از کشتار دام سنگین

سرپرست شبکه دامپزشکی سنندج از هوشیاری و تلاش ناظر بهداشتی دولتی و مسئول فنی بهداشتی مستقر در کشتارگاه صنعتی دام سنندج در شناسایی، ضبط و معدوم سازی ۴ راس لاشه استحصالی از کشتار دام سنگین به وزن ۱۲۸۵ کیلوگرم خبر داد.
کد خبر  9334
خبر روز

   به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، دکتر پویا علی‌محمدزاده با تقدیر از خدمات مستمر، روزمره اما بسیار حساس بازرسان بهداشتی دامپزشکی مستقر در کشتارگاه‌های دام استان، گفت: بر مبنای نظارت‌های دقیق دامپزشکی از طریق استقرار بازرسان بهداشتی گوشت در کشتارگاه‌های دام، تعداد ۴ راس لاشه دام سنگین و ضمایم و اندام‌های آلوده شامل کبد، ریه، کله و ضبطی‌های موضعی لاشه به دلیل داشتن بیماری‌های عفونی و انگلی به وزن ۱۲۸۵ کیلو گرم را ضبط و معدوم کردند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

   دکتر علی‌محمدزاده به مهمترین وظایف اداره کل دامپزشکی استان اشاره کرد و افزود: از مشاغل مهم و حساس، بازرسین گوشت مستقر در کشتارگاه‌های دام است که با نظارت‌های منظم، بیماری‌های دامی و همچنین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام را شناسایی و از عرضه لاشه آلوده جلوگیری می‌نمایند، تا شهروندان با آرامش و امنیت از این فرآورده‌ها استفاده کنند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.