مدیرکل دامپزشکی استان مازندران اعلام کرد:

رشد 194 درصدی در تخصیص اعتبارات تملک، دارایی و سرمایه‌ای در بین ادارات کل دامپزشکی استان‌ها

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مازندران گفت: این اداره کل در جذب اعتبارات تملک، دارایی و سرمایه‌ای در سال ۱۴۰۱ موفق به رشد ۱۹۴ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ شد.
کد خبر  9317
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر حمزه آقاپور کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: با عنایت به دغدغه‌هایی استان در تامین امنیت غذایی و بهداشت عمومی و لزوم ارائه خدمات هرچه شایسته‌تر به بهره‌برداران و ذینفعان، این اداره کل توانست به‌رغم شرایط سخت و دشوار تحریم ظالمانه و کمبود منابع اعتباری در کشور زحمات همکاران در ستاد و شهرستان‌ها موفق به جذب اعتبارات بسیار خوب در سال ۱۴۰۱ شود.

وی افزود: مطابق با بررسی‌های به عمل آمده در سازمان دامپزشکی کشور اداره کل دامپزشکی استان مازندران توانست در سال ۱۴۰۱ با ۱۹۴ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۰ در بخش تخصیص اعتبارات تملک، دارایی و سرمایه‌ای در بین ادارات کل دامپزشکی استان‌ها رتبه دوم را کسب نماید.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با قدردانی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران و دفتر برنامه، بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور به رشد قابل توجه اعتبارات هزینه‌ای دامپزشکی مازندران اشاره کرد و یادآور شد: در بخش اعتبارات هزینه‌ای نیز دامپزشکی استان توانست با رایزنی مناسب با سازمان‌های مورد نظر به رشد ۴۲ درصد در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ دست یابد.

وی تصریح کرد: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای به اجرای پروژه‌های دامپزشکی در بخش رصد، پایش، پیشگیری، کنترل بیماری‌های دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل و همچنین نظارت بر فرآورده‌های خام دامی، شیلاتی، آموزش و ترویج بهره‌برداران اختصاص می‌یابد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

آقاپور کاظمی ادامه داد: اعتبارات هزینه‌ای نیز در راستای هزینه های جاری مربوط به تامین حقوق و رفاهی پرسنل و سایر امرو غیر پرسنلی مانند سوخت، خودرو و سایر موارد استفاده خواهد شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • حسین
    می گوید:
    همه تلاش مدیرکلی عزیز به نام دکتر .....بود که در اسفند برکنار شد.......... خدا دکتر .......را حفظ کند الان قدرش را می‌دانیم.
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.